התחברות
הרשמה
למה לבנות יש רעשים מהבטן? לא פלוצים
18 במרץ 2020, 11:13
רעשים
תשובה אחת
גם לבנים וגם לבנות יש רעשים שכרוכים בעיכול
ע
עַל כָּל פְּשָׁעִים
באותו הנושא:
פעם היה לכם פלוץ פנימי?החזקתי את הפלוץ בפנים כי הייתי עם אנשים והוא פשוט השתחרר בתוך הבטן שלי ועשה קול של פלוץ מתוך הבטן
כדאי לי להשמיע באינטרקום רעשים של פלוץ מהטלפון?
למה רק לי יש רעשים מהבטן? אני לא שמעתי אף פעם מישהו שיש לו רעשים מהבטן ולי זה קורה תמיד ואני כבר מתביישת בזה
יש לי כל הזמן רעשים מהבטן
מה מעדיפים פלוץ עם ריח אבל בלי רעש או פלוץ בלי ריח אבל עם רעש?
גם לכם תמיד יוצאים רעשים מהבטן/צוואר (לא גרעפסים) ברגע שיש הכי הרבה שקט?
יש לי רעשים מהבטן שלי גזים אבל זה לא גזים זה רק רעשים מהבטן של גזים זה מביך אותי אם זה יקרה כשאני ישן ליד מישהו יום אחד?
האם יש פלוצים בלי רעש?
למה לפלוצים עם הרעש אין ריח אבל לפלוצים השקטים יש ריח קטלני?
חלב עושה לי רעשים מהבטן, גם לכם?
הבטן לי עושה רעשים מוזרים והרגע אכלתי למה היא עדיין עושה רעשים?