8 תשובות
אני לא חושבת שמתרחקים בגלל זה
תדברי איתם ותסבירי להם שלכל אדם יש את הדרך שלו להתמודד עם אבל וחיסרון וציניות זה הדרך שלך.
אגב,אני גם כזאת לפעמים.
שואל השאלה:
אמרו לי שזה בגלל זה..
אם לא היו אומרים לי את זה, לא הייתי רושמת את זה פה...
שואל השאלה:
זה לא מוגזם.. כל אחד והדרך שלו, כמו שאני לא יודעת מה אתה עברת בחיים אתה לא יודע מה אני עברתי.
שואל השאלה:
אני לא לא מפסיקה לצחוק על זה, אני פשוט לא ממש מפגינה רגשות כלפיי זה, אני מתייחסת לזה בציניות.
שואל השאלה:
מה לא יפה?
שואל השאלה:
טוב בסדר
צחוק זה בריא. לצחוק כשכואב זה בסדר גמור! כל אחד וצורת ההתמודדות שלו.
אני בעצמי עברתי חוויות קשות בחיים ובחרתי לבכות עליהן, לצחוק עליהן, להיות צינית לגביהן, הכל טוב. זאת החוויה שלך לא של החברים שלך ואיך שרת בוחרת להתמודד איתם, כל עוד את לא פוגעת בעצמך או באחרים, היא בסדר גמור.
תמצאי אנשים שיבינו אותך.
מאחלת לך כל טוב ומשתתפת בצערך.
אנונימית