9 תשובות
גירוי של האיזור יכול לגרום לחצקונים
שואל השאלה:
אז לא להשתמש בזה יותר?
אנונימית
כנראה מגירוי של העור זה יעבור לך תמרחי אלוורה לאחר השעווה
במה השתמשת? שעווה רגילה או מוכן? איזה חברה
כשעשית שעווה הורדת שכבה מהעור שלך והשכבה שנשארה היא שכבה רגישה...ברגע שהזעת טיפה או אפילו היית במקום עם אוויר לא נקי אז העור "נסתם" ונהיו חצקונים
גם יכול להיות שאת אלרגית למוצר או שהוא לא מתאים לעור בפנים
שואל השאלה:
מוכנה של ויט
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אלרגית הקטע זה שאני תמיד משתמשת בזה והכל בסדר ופתאום הפעם זה קרה
אנונימית
כן גם לי פצע מאוד. הם לא טובים לכל סוגי העור.. אל תשתמשי בזה יותר הם לא הכי עדינים שיש לסןג העור שלך