6 תשובות
אוי ואבוי
אימלה !
הבגרות בלשון הייתה קלה ממש,אז אני לא חוששת
אפשר לדבר על הבגרות המסורבלת בהיסטוריה?פה אני חוששת
אפשר לדבר על הבגרות המסורבלת בהיסטוריה?פה אני חוששת
אמאלה אני בלחץ ממש הבגרות בהיסטוריה הייתה לי ממש קשה
אני בכיתה ט
עשר אני בפחד אלוהים
באותו הנושא: