5 תשובות
תלוי באיזה הקשר
לא. יש כאלו שיקחו את זה למקום לא של מחמאה דווקא.
תלוי מאוד איך ומתי.
זה פרינדזון
לא בהכרח פרידזון, לפחות מבחינתי^
אני אענה על זה בתור בת, כשאני אומרת על מישהו חמוד זה כי אני לא יודעת לנסח את עצמי כמו שצריך, בגדול מה שאני מתכוונת עליו זה שילוב של נסיך, נחמד ומישהו שהקסים אותי או הדהים אותי בנחמדות שלו.. כנל לגבי בנות.
לא יודעת להסביר פשוט מישהו שאני חושבת שהם אנשים טובים פשוט, בגדול זה מילה נירדפת לאני ממש אוהבת את אותו בן אדם ומתביישת להגיד את זה אז אני אומרת את זה במילה עקיפה, לא בהכרח בקטע זוגי אבל אני כן אומרת את זה על אנשים שאני מאוהבת בהם אבל זה באמת לא בהכרח.
וזהו זה מה שאני מתכוונת כשאני אומרת את זה אבל מן הסתם לא כולם ככה ויש אנשים שאצלם הכוונה שונה.
אני אענה על זה בתור בת, כשאני אומרת על מישהו חמוד זה כי אני לא יודעת לנסח את עצמי כמו שצריך, בגדול מה שאני מתכוונת עליו זה שילוב של נסיך, נחמד ומישהו שהקסים אותי או הדהים אותי בנחמדות שלו.. כנל לגבי בנות.
לא יודעת להסביר פשוט מישהו שאני חושבת שהם אנשים טובים פשוט, בגדול זה מילה נירדפת לאני ממש אוהבת את אותו בן אדם ומתביישת להגיד את זה אז אני אומרת את זה במילה עקיפה, לא בהכרח בקטע זוגי אבל אני כן אומרת את זה על אנשים שאני מאוהבת בהם אבל זה באמת לא בהכרח.
וזהו זה מה שאני מתכוונת כשאני אומרת את זה אבל מן הסתם לא כולם ככה ויש אנשים שאצלם הכוונה שונה.
באותו הנושא: