3 תשובות
אין שם כמעט זקנים כולם צעירים הם יבריאו
ואם כל ההפגנות של האזרחים שם נגד הממשלה אני לא אתפלא שהממשלה פשוט תעשה רצח עם ותאשים את הקורונה
הכל לטובה
באותו הנושא: