7 תשובות
לא ממש
לא.
זה הבגרות הכי קשה
זה הבגרות הכי קשה
בשבילי כן
לדעתי כן
יש דברים קלים ויש קשים
תלוי למי, יש כאלה שבשבילם זה בא בקלות ויש כאלה שפחות, לרוב האנשים זה לא קל
כל מי שאמר שזה קל בגיל 14.. ברור שזה קל בחטיבה. חכו שתגיעו לכיתה יא
באותו הנושא: