7 תשובות
לא ממש
לא.
זה הבגרות הכי קשה
יש דברים קלים ויש קשים
תלוי למי, יש כאלה שבשבילם זה בא בקלות ויש כאלה שפחות, לרוב האנשים זה לא קל
כל מי שאמר שזה קל בגיל 14.. ברור שזה קל בחטיבה. חכו שתגיעו לכיתה יא