התחברות
הרשמה
אני מרגישה שנכנס לי משהו לרגל, אני חושבת שזו זכוכית כי נשבר משהו בבית לפני כמה ימים.
אני לא רואה שם כלום חוץ מפצע וזה די כואב כשאני הולכת, איך להוציא את זה?
17 במרץ 2020, 09:42
זכוכית
רגליים
2 תשובות
פינצטה, בזהירות
ג
ג'ינקס
תוציאי בזהירות אבל אולי זה יכול להזדהם אז את יכולה לפנות לרופא
M
Millie___
באותו הנושא:
היי חושבת שנכנס לי קקס לאף אבל שקינחתי לא יצא כלום אני בלי בלחץ מה לעשות
אני חושבת שבן דוד שלי מאוהב בי ואני מרגישה אליו משהו מה לעשות??
היי אז תקשיבו הלכתי עכשיו עם כפכפים ופתאום הרגשתי שנכנס לי משהו לרגל כי כשדרכתי עליה ממש כאב לי,
רק אני חושבת שהראשון שנכנס לאח הגדול דביל וגזען?
אחרי שנפגשנו בפעם הראשונה חזרתי הביתה ונקרע לי הצמיד ברגל, אתם חושבים שזה אומר משהו?
אני מרגישה משהו זוחל לי על הרגל
יש לי חבר אבל אני חושבת שאני מרגישה משהו לגבי מישהו אחר...
אני חושבת שנכנס לי קוץ בכף רגל.. אני רואה אותו וניסיתי למשוך אותו, אבל הוא עמוק בתוך הבשר ולא יוצא מה לעשות?
שחרור שריר ברגל - אני חושבת שהשריר שלי ברגל בכף הרגל תפוס. (החלק הזה שמחבר בין כף הרגל לרגל) איך לשחרר אותו?
אני מרגישה שנכנסה לי נמלה לאוזן ואני ניסיתי להוציא אותה עם קיסם אוזניים ולא הצלחתי אני מרגישה שיש לי משהו בתוך האוזן.
אני חושבת שאני מרגישה אליו משהו והוא פשוט לא שם לב