14 תשובות
זה תלוי, יש אנשים שיותר רגישים לדגדוגים, ויש כאלה שפחות..
תלוי, יש אנשים שרגישים באזורים האלה ויש כאלה שלא.
זה בין המקומות הכי רגישים בגוף
אני ממש רגיש לדגדוגים בבטן התחתונה שלי
שואל השאלה:
מזה בטן תחתונה זה אגן?
מזה בטן תחתונה זה אגן?
אנונימית
כן אפשר להגיד אני מחפש מדגדגת
שואל השאלה:
זה נשמע כואב
זה נשמע כואב
אנונימית
למה כואב
שואל השאלה:
כי אגן זה מקום רגיש
כי אגן זה מקום רגיש
אנונימית
ממש רגיש
אם אישה תדגדג אותי באגן אני אתפתל כמו משוגע
אם אישה תדגדג אותי באגן אני אתפתל כמו משוגע
שואל השאלה:
למה אתה רוצה שיעשו לך את זה עם זה לא נעים ?
למה אתה רוצה שיעשו לך את זה עם זה לא נעים ?
אנונימית
כי זה כייף שאישה מדגדגת אותי
אבל היית רוצה לדגדג אותי
שואל השאלה:
מה ? לא
מה ? לא
אנונימית
באותו הנושא: