5 תשובות
לוקחים בצל וחותכים לצורה של הטבעות בצל טובלים כל אחד בביצה ואז טובלים בפירורי לחם ומטגנים
הנה
קישורים מצורפים:
חותכים בצל לעיגולים
אפשר לעשות עם טמפורה ואפשר עם פירורי לחם, אני אישית אוהבת עם פירורי לחם.
שמים את כל העיגולי בצל בביצה ומוציאים אחד אחד ומעבירים לקמח, מקמחים את העיגול ומחזירים לביצה ואז שוב קמח, שוב ביצה ואז פירורי לחם, ממליצה לסדר על מגש ולשים במקפיא לחצי שעה בערך שיקפא קצת כי אז בטיגון עם השמן זה יוצא יותר טעים ומקבל מעפת יותר קריספית ואחידה
בתאבון
אפשר לעשות עם טמפורה ואפשר עם פירורי לחם, אני אישית אוהבת עם פירורי לחם.
שמים את כל העיגולי בצל בביצה ומוציאים אחד אחד ומעבירים לקמח, מקמחים את העיגול ומחזירים לביצה ואז שוב קמח, שוב ביצה ואז פירורי לחם, ממליצה לסדר על מגש ולשים במקפיא לחצי שעה בערך שיקפא קצת כי אז בטיגון עם השמן זה יוצא יותר טעים ומקבל מעפת יותר קריספית ואחידה
בתאבון
שואל השאלה:
תודה רבה לכם אכין את זה בשבת לילה טוב לכם :)
תודה רבה לכם אכין את זה בשבת לילה טוב לכם :)
לילה מקסים:) בהצלחה
באותו הנושא: