10 תשובות
כן
כן
חלקית, אני מאמינה שקיבלנו זכות ענקית לחיות בעולם הזה ופשוט יש אנשים שהורסים אותו ולא חושבים מעבר..
העולם ממש טוב דורש טיפה שיפור אבל בסדר בשביל זה אני קיים
כן.
כן הוא חרא אחד גדול אבל מצד שני הוא כנראה הדבר היחיד שאי פעם יהיה לך מה שהופך אותו לטוב באיזשהו מובן.
לא, ואם אתה אומר את זה זה כניראה אומר משהו לגביך
לא. יש דברים יפים בעולם.
כן
אלא אם היית בעולם אחר ויש לך עולם אחר להשוות אליו אז אי אפשר להגיד שהעולם חרא, זה הדבר היחיד שיש
באותו הנושא: