7 תשובות
קודם כל את ירדת 3 קילו וזה גם טוב, כנראה עשית דיאטת כסאח ועד שהגוף התחיל לאכול נורמלי הוא כבר לא היה רגיל לזה. אם את רוצה באמת לרדת ולהישאר במשקל נכון את צריכה דיאטה מאוזנת והרבה ספורט. דרך אגב אני לא הייתי דואגת לקיץ כי לפי איך שזה נראה כולם גם ככה יהיו מבודדים xd
שואל השאלה:
יש עוד חודש עד לקיץ ושנחזור לבית ספר .
וכן עשיתי דיאטת כאסח וזה בדיוק מה שאת מתארת
יש עוד חודש עד לקיץ ושנחזור לבית ספר .
וכן עשיתי דיאטת כאסח וזה בדיוק מה שאת מתארת
אנונימית
חבל לשמוע..
תנסי לראות איך עלית כל כך הרבה, וללמוד מזה.
תקחי את עצמך בידיים, תנסי לא לאוכל מתוק, תעשי ספורט. אני יודעת שזה לא קל, אבל זה אפשרי.
תתקדמי בצעדים קטנים, תעשי אימון פעם ביום, אני יכולה להמליץ לך על אפליקציות שעזרו לי לרדת במשקל.
אני יודעת שעכשיו הכל נראה רע, אבל תזכרי, אל תאבדי מוטיבציה! תקחי את זה בקצב שלך, אל תתאכזבי.
בהצלחה(:
תנסי לראות איך עלית כל כך הרבה, וללמוד מזה.
תקחי את עצמך בידיים, תנסי לא לאוכל מתוק, תעשי ספורט. אני יודעת שזה לא קל, אבל זה אפשרי.
תתקדמי בצעדים קטנים, תעשי אימון פעם ביום, אני יכולה להמליץ לך על אפליקציות שעזרו לי לרדת במשקל.
אני יודעת שעכשיו הכל נראה רע, אבל תזכרי, אל תאבדי מוטיבציה! תקחי את זה בקצב שלך, אל תתאכזבי.
בהצלחה(:
שואל השאלה:
עליתי כל כך הרבה כי עשיתי דיאטת כאסח ואז לא הפסקתי לאכול, הגוף שלי היה כל כך רעב ולא הצלחתי לעצור את עצמי, אפילו לא הייתה לי תחושת שובע .
תודה . מה האפליקציות?
עליתי כל כך הרבה כי עשיתי דיאטת כאסח ואז לא הפסקתי לאכול, הגוף שלי היה כל כך רעב ולא הצלחתי לעצור את עצמי, אפילו לא הייתה לי תחושת שובע .
תודה . מה האפליקציות?
אנונימית
אני הצלחתי להוריד 17 קילו ב3 חודשים ולשמור על זה. אני אכלתי פחות או יותר את מה שאכלתי תמיד אולי יותר ירקות, פחות שוקולד אבל כן המשכתי לאכול דברים שלא נחשבים לכאלה בריאים כמו גבינה צהובה 15% מצד שני בבית שלי אוכלים בסהכ דיי בריא (נגיד אנחנו אוכלים מבחינת בשר רק הודו ועוף), הפחתתי בכמויות האוכל וסידרתי את השעות שבהן אני אוכלת (אכלתי עד תשע בערב). את צריכה לזכור שאם את רוצה לרדת במשקל והמון כמו שירדת בדיאטת הכסאח זה שהדיאטה שאת עושה זה משהו שתוכלי לשמר לאורך זמן. חוץ מזה אני עושה ספורט כל יום וזה גם מרכיב חשוב. הפסקתי לרדת במשקל כי יצאתי לניתוח ברגל ולא יכולתי לעשות ספורט במשך חודשיים וחצי אבל כן המשכתי לאכול כמו שסיכמתי לעצמי ואפילו ירדתי עוד 3 קילו (רוב מה שירדתי בזמן הזה הוא כנראה שרירים אבל זה כן מראה שלא העלתי מבחינת שומן). עכשיו אני יכולה להתחיל לעשות ספורט ואני מתחילה לחזור לזה ותכלס אני רק בחצי הדרך.
רק קחי בחשבון שכשהתחלתי לרדת הbmi שלי היה 33 שזה המון (כרגע אני 27 וכדי שהוא יהיה תקין הוא צריך להיות פחות מ25) ויכול להיות שאת לא תרדי במהירות הזאת אבל זה רק בגלל שהbmi ההתחלתי שלך נמוך יותר.
רק קחי בחשבון שכשהתחלתי לרדת הbmi שלי היה 33 שזה המון (כרגע אני 27 וכדי שהוא יהיה תקין הוא צריך להיות פחות מ25) ויכול להיות שאת לא תרדי במהירות הזאת אבל זה רק בגלל שהbmi ההתחלתי שלך נמוך יותר.
אחת האיפלקציות שנורא עזרו לי הייתה
lose weight in 30 days זה הקישור-
https://play.google.com/store/apps/details?id=loseweight.weightloss.workout.fitness
השנייה שגם מאוד עזרה לי אך היא יותר עובדת על שרירי בטן הייתה
abs workout- burn belly fat without equipment
וזה הקישור https://play.google.com/store/apps/details?id=absworkout.bellyfatworkout.waistworkout.abdominalworkout
lose weight in 30 days זה הקישור-
https://play.google.com/store/apps/details?id=loseweight.weightloss.workout.fitness
השנייה שגם מאוד עזרה לי אך היא יותר עובדת על שרירי בטן הייתה
abs workout- burn belly fat without equipment
וזה הקישור https://play.google.com/store/apps/details?id=absworkout.bellyfatworkout.waistworkout.abdominalworkout
אני השתמשתי באפליקצייה של 7 דקות אימון ביום תכתבתי 7 minute ויש שפע כאלה אבל את גם יכולה לעשות הליכות ומתקני ספורט שיש בחוץ.