71 תשובות
לכי לרופא..
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיראו עכשיו ...
אני לא חושבת שיראו עכשיו ...
אנונימית
רוצי לקנות בדיקת הריון
אני באמת לא מבינה בנות כמוך
גם בלי אמצעי מניעה, גם גמר בפנים וגם בזמן ביוץ , אין יותר גרוע מזה, פשוט חוסר אחריות מוחלט.
תלכי מהר לקנות פוסטינור
גם בלי אמצעי מניעה, גם גמר בפנים וגם בזמן ביוץ , אין יותר גרוע מזה, פשוט חוסר אחריות מוחלט.
תלכי מהר לקנות פוסטינור
אנונימית
לכי לרופא להבדק.
פעם הבאה תשתמשו בקונדום, זאת לא בושה.
פעם הבאה תשתמשו בקונדום, זאת לא בושה.
שואל השאלה:
אנחנו רוצים את הילד אתם יכולים להיות רגועים אנחנו לא חסרי אחריות ולא כלום בסך הכל רוצים ילד ..
אנחנו רוצים את הילד אתם יכולים להיות רגועים אנחנו לא חסרי אחריות ולא כלום בסך הכל רוצים ילד ..
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני יעשה בדיקת הריון יראו תוצאות ??
אם אני יעשה בדיקת הריון יראו תוצאות ??
אנונימית
יכולת להתחיל בזה שאת כן רוצה להיכנס להריון, זה לא פרט שולי
בכל מקרה, לוקח לפחות שבועיים עד שיראו תוצאות בבדיקת הריון
בכל מקרה, לוקח לפחות שבועיים עד שיראו תוצאות בבדיקת הריון
אנונימית
שואל השאלה:
לפני שאת רושמת משהו את יכולה לברר במקום להתחיל ב"אני לא מבינה בנות כמוך" את יודעת עליי משהו? אם אני נשואה ? אם אני רוצה ילד ? אני שאלתי שאלה המטרה לענות על השאלה ולא לשפוט
לפני שאת רושמת משהו את יכולה לברר במקום להתחיל ב"אני לא מבינה בנות כמוך" את יודעת עליי משהו? אם אני נשואה ? אם אני רוצה ילד ? אני שאלתי שאלה המטרה לענות על השאלה ולא לשפוט
אנונימית
א. היו פה לא מספר קטן של שאלות כאלה ושכן הבנות עשו את זה בטעות
ב. זה לא בכוונה של לשפוט, זה בקטע שאנשים יבינו את ההשלכות של לקיים יחסי מין.
מצטערת שלא בדקתי לפני אבל לא הייתה כוונה רע, זה רק מדאגה.
ב. זה לא בכוונה של לשפוט, זה בקטע שאנשים יבינו את ההשלכות של לקיים יחסי מין.
מצטערת שלא בדקתי לפני אבל לא הייתה כוונה רע, זה רק מדאגה.
אנונימית
שואל השאלה:
לא יראו כלום גם בבדיקת הריון לא יראו כלום
לא יראו כלום גם בבדיקת הריון לא יראו כלום
אנונימית
זה אתר של בני נוער, היינו אמורים לנחש שאת נשואה?
שואל השאלה:
מישהו אמר שאני מבוגרת ?
מישהו אמר שאני מבוגרת ?
אנונימית
בת כמה את
אנונימי
שואל השאלה:
בת 19
בת 19
אנונימית
חחח להכנס להיריון בגיל 19, אנשים איבדו את זה לגמרי. את לא חושבת שכדאי קודם להתבסס כלכלית, ללמוד אולי משהו, שתהיה עבודה קבועה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני יוצאת עם אדם מבוגר ממני והוא מבוסס כלכלית.. תפסיקו להיכנס לחיים של אחרים אני כולה שאלתי שאלה פשוטה
אני יוצאת עם אדם מבוגר ממני והוא מבוסס כלכלית.. תפסיקו להיכנס לחיים של אחרים אני כולה שאלתי שאלה פשוטה
אנונימית
את צריכה להגיד תודה שלאנשים פה אכפת ומנסים למנוע ממך לעשות אולי טעות שתתחרטי עליה.
שורה תחתונה את זאת שמחליטה מה לעשות, אבל המעט שאת יכולה לעשות זה לחשוב על זה טוב, להביא ילד לעולם זה מלא אחריות, זה יצור חי שזקוק להרבה.
זה שאת אומרת שהוא מבוגר ממך, כבר מעלה סימני שאלה
שורה תחתונה את זאת שמחליטה מה לעשות, אבל המעט שאת יכולה לעשות זה לחשוב על זה טוב, להביא ילד לעולם זה מלא אחריות, זה יצור חי שזקוק להרבה.
זה שאת אומרת שהוא מבוגר ממך, כבר מעלה סימני שאלה
אנונימית
אני לא חושבת שפה את צריכה לשאול את השאלה, אין כאן אף אחד שהוא מבין בזה נראה לי
לא הבנתי מה את שואלת פה בעצם.
את אומרת שאתם רוצים את ההיריון. אז תעשי בדיקת הריון בעוד שבועיים ותדעי.
אלא אם אתם לא רוצים והבנתי לא נכון... אבל זה כבר עניין אחר..
את אומרת שאתם רוצים את ההיריון. אז תעשי בדיקת הריון בעוד שבועיים ותדעי.
אלא אם אתם לא רוצים והבנתי לא נכון... אבל זה כבר עניין אחר..
לא שלילי
לא הבנתי את רוצה ילד את בת 19 ולא ביררת כלום לפני זה? אפילו לא איך לבדוק אם את בהריון? ואת שואלת בני נוער? קצת אחריות, ואני חושב שכדי שתשקלי שוב אם באמת כדאי לך או לתינוק להוליד עכשיו. לשאלה: הגיוני שאת בהריון. תקני ערכה לבדיקת הריון ותבדקי זה מאוד פשוט יש את זה בכל פארם ויש גם סתם סופרים שמוכרים את זה.
כמה שיפוטיות אנשים...
לשאלה שלך - סיכויים גבוהים שאת בהריון, ואת כבר יכולה לגמרי לעשות בדיקת הריון, אם התסמינים שלך הם מההריון זה די בטוח ייראה בבדיקה.
בהצלחה 3>
לשאלה שלך - סיכויים גבוהים שאת בהריון, ואת כבר יכולה לגמרי לעשות בדיקת הריון, אם התסמינים שלך הם מההריון זה די בטוח ייראה בבדיקה.
בהצלחה 3>
קרה לי בדיוק מה שקרה לך ואת כל התסמינים האלה, לא קיבלתי מחזור חודשיים. הייתי בטוחה שאני בהריון ואז קיבלתי מחזור.. יכול להיות שאולי הייתי בהריון ונפל לי ויכול להיות שהכל בראש ומרוב שאת מצפה להריון זה קורה.. שבוע מקיום יחסי המין אפשר לעשות בדיקה. אני בת 16 אגב אולי זה השפיע..
אנונימית
בת כמה את אם אפשר לשאול??
אם את נערה בת 17 18 כדאי שתדברי עם אמא שלך לפני כל צעד שאת עושה..
וקצת אחריות באמת
אם את נערה בת 17 18 כדאי שתדברי עם אמא שלך לפני כל צעד שאת עושה..
וקצת אחריות באמת
אנונימית
ואי שחררו ממנה שכל אחד יעשה מה שמתאים לו, לא מבינה כבר לא כולם צריכים לחיות אותו דבר, היא כולה שאלה שאלה..
לשאלה- בעיקרון את צריכה לחכות שבוע שבועיים כדי שבדיקת הריון תהיה רלוונטית אבל את יכולה ללכת לרופא אולי בבדיקת דם אפשר לדעת לפני
בהצלחה :)
לשאלה- בעיקרון את צריכה לחכות שבוע שבועיים כדי שבדיקת הריון תהיה רלוונטית אבל את יכולה ללכת לרופא אולי בבדיקת דם אפשר לדעת לפני
בהצלחה :)
אם אתם מנסים להכנס להריון אז אל תלחצי לרוץ לקנות בדיקה, תני לזה יומיים שלוש ואז תבדקי
אם הבדיקה יוצאת חיובית תלכי לרןפא כדי שיאשר לך את זה
אם הבדיקה יוצאת חיובית תלכי לרןפא כדי שיאשר לך את זה
תפסיקו לצאת עליה. היא אומרת לכם שהיא רוצה את התינוק ביחד עם האבא עצמו. אם אלא ההרגשות שלך כדאי שתלכי לקנות בדיקת הריון ולא ממליצה ללכת לרופא כרגע בגלל כל המצב והעומס מעדיפה שתתייעצי עם רופא דרך שיחת טלפון. מאחלת לך בהצלחה ואם את בהריון אז מזל טוב והמון בריאות
היא רק שאלה האם היא בהריון היא לא ביקשה דעה של אף אחד ממכם במיוחד לא על איך לגדל את הילד ואם לגדל את הילד אני מבטיחה לכם שהיא ילדה גדולה והיא יכולה להחליט את זה בעצמה
על השאלה שלך על ההריון- תחכי פשוט עוד שבועיים בערך עד שבאמת יהיה אפשר להגיד ותראי אם יש לך תסמינים של הריון ותקני בדיקת הריון, בהצלחה :)
על השאלה שלך על ההריון- תחכי פשוט עוד שבועיים בערך עד שבאמת יהיה אפשר להגיד ותראי אם יש לך תסמינים של הריון ותקני בדיקת הריון, בהצלחה :)
יש עדיין בתי מרקחת פתוחים אז לכי תקני בדיקת הריון זה חשוב
אם זה היה לא מזמן יהיה מאוד קשה לבדוק בבדיקת הריון מניסיון לכי תעשי בדיקת דם ותדעי בוודאות
אנשים תפסיקו עם כל השפיטה הזאתי זה לא מקומכם.
תחכי מספיק זמן כדי שהבדיקה תצא אמינה ותעשי בדיקות דם לגילוי במקרה הצורך
כרגע יש לך רק לחכות
בהצלחה ❤
תחכי מספיק זמן כדי שהבדיקה תצא אמינה ותעשי בדיקות דם לגילוי במקרה הצורך
כרגע יש לך רק לחכות
בהצלחה ❤
תעשי בדיקת דם או הריון לכל מקרה
סיכוי גבוה ככל הנראה
תעשי בדיקת היריון תדעי בוודאות
מברןק
תעשי בדיקת היריון תדעי בוודאות
מברןק
פוסטינור אם לא עבר 72 שעות
אנונימית
אויש איזה סטיראוטיפ טיפוסי. מי קבע שאדם שכתב בשגיאת כתיב נפוצה לא בוגר? אנשים טועים וזה לא מעיד על כלום. אתם שופטים רותה על ימין ועל שמאל כאילו אתם מכירים אותה!..
קודם כל היא לא ציינה אם היא השתמשה באמצעי מניעה, היא לא כתבה את הכוונות
שלה לכניסה להריון, לא את הגיל שלה אפילו ואתם נכנסים לה לחיים עם אגו של תואר בלשפוט אנשים ומטיפים לה שהיא לא בסדר. תגידו נפל לכם הראש?..
מצטערת לך שואלת השאלה שאת צריכה לסבול את האנשים הספציפים פה שאין לתאר את ההתנהגות שלהם.
בנוגע לשאלתך, את יכולה ללכת לקופת חולים לעשות בדיקה או ידנית בבית דרך מכשיר. תעדכני :)
קודם כל היא לא ציינה אם היא השתמשה באמצעי מניעה, היא לא כתבה את הכוונות
שלה לכניסה להריון, לא את הגיל שלה אפילו ואתם נכנסים לה לחיים עם אגו של תואר בלשפוט אנשים ומטיפים לה שהיא לא בסדר. תגידו נפל לכם הראש?..
מצטערת לך שואלת השאלה שאת צריכה לסבול את האנשים הספציפים פה שאין לתאר את ההתנהגות שלהם.
בנוגע לשאלתך, את יכולה ללכת לקופת חולים לעשות בדיקה או ידנית בבית דרך מכשיר. תעדכני :)
אוישש דווקא בזמן הביוץ?? חבל..
קיצר דבר ראשון תלמדי כלל ברזל :
בחיים לא שוכבים ללא אמצעי מניעה כשאת בזמן המסוכן.
אם אתם רוצים ליהנות בלי קונדום (אני אישית נגעל מקונדום
זה נותן תחושה כאילו אנחנו בסטוץ) אז הזמן הכי טוב זה
בדיוק איך שאת מסיימת את המחזור. ליהנות יומיים שלוש
בלי קונדום וזהו. אח"כ מקסימום לגמור באוראלי או אנאלי
או בציצי או איפה שבאלכם.
לגבי הכאבים אם הם ממשיכים אז כדאי אולי שתלכי לראות רופא.
למרות שבימים אלה עדיף למות ולא להתקרב לבתי חולים או למרפאות..
בהצלחה ותרגישי טוב
ואגב סתם ככה תחושת בטן שלי? את לא בהיריון :)
קיצר דבר ראשון תלמדי כלל ברזל :
בחיים לא שוכבים ללא אמצעי מניעה כשאת בזמן המסוכן.
אם אתם רוצים ליהנות בלי קונדום (אני אישית נגעל מקונדום
זה נותן תחושה כאילו אנחנו בסטוץ) אז הזמן הכי טוב זה
בדיוק איך שאת מסיימת את המחזור. ליהנות יומיים שלוש
בלי קונדום וזהו. אח"כ מקסימום לגמור באוראלי או אנאלי
או בציצי או איפה שבאלכם.
לגבי הכאבים אם הם ממשיכים אז כדאי אולי שתלכי לראות רופא.
למרות שבימים אלה עדיף למות ולא להתקרב לבתי חולים או למרפאות..
בהצלחה ותרגישי טוב
ואגב סתם ככה תחושת בטן שלי? את לא בהיריון :)
אנונימי
אבל למה אתם לא קוראים תשובות? היא אמרה שהיא רוצה להיכנס להריון.
שואלת השאלה- לדעתי יש לך סיכוי גבוה להיכנס להריון.
חברה שלי הביאה ילד בגיל 17 וחצי והיא נדלנית עכשיו ואנחנו בנות 20.
תעזבו אותה ותפסיקו לשפוט, אפשר להצליח בחיים גם עם ילד בגיל צעיר.
שואלת השאלה- לדעתי יש לך סיכוי גבוה להיכנס להריון.
חברה שלי הביאה ילד בגיל 17 וחצי והיא נדלנית עכשיו ואנחנו בנות 20.
תעזבו אותה ותפסיקו לשפוט, אפשר להצליח בחיים גם עם ילד בגיל צעיר.
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי על מה המהומה על זה שאני בת 19 ואני רוצה ילד? אני יוצאת עם אדם בגיל 30+ למה להיכנס לי לחיים ולרחם ? אין גיל להביא ילדים ואין גיל לאהבה !!!!! יש בנות שמביאות בגיל 15 ו16 אז אתם מסתכלים על בחורה בת 19 שרוצה להביא ילד ? אלוהים יעזור לכולכם נשמות בריאות הנפש והגוף !! ותודה לכל אלו שהגנו עליי
לא הבנתי על מה המהומה על זה שאני בת 19 ואני רוצה ילד? אני יוצאת עם אדם בגיל 30+ למה להיכנס לי לחיים ולרחם ? אין גיל להביא ילדים ואין גיל לאהבה !!!!! יש בנות שמביאות בגיל 15 ו16 אז אתם מסתכלים על בחורה בת 19 שרוצה להביא ילד ? אלוהים יעזור לכולכם נשמות בריאות הנפש והגוף !! ותודה לכל אלו שהגנו עליי
אנונימית
"אלוהים יעזור לכולכם נשמות בריאות הנפש והגוף !"
את צריכה לעזור לעצמך קודם זה בסדר שאת רוצה ילד ואת כבר מעל 18
אבל לצאת עם מבוגר ממך שהוא 30+.. ושהוא ייממן אותך כלכלית?
להיות תלויה כספית בגיל כל כך צעיר עם עוד ילד? מה עוד 5 שנים? מה יקרה אם הוא לא ירצה יותר? יש השלכות לדברים
זה שילדות בנות 15,16 נכנסות להיריון זה מראה על חוסר אחראיות
וזה שאת גדולה מהן ב3 שנים, ויוצאת עם משהו וסומכת על זה שהוא יממן אותך כספית זה גם לא רחוק ולא מראה על אחראיות.
את צריכה לעזור לעצמך קודם זה בסדר שאת רוצה ילד ואת כבר מעל 18
אבל לצאת עם מבוגר ממך שהוא 30+.. ושהוא ייממן אותך כלכלית?
להיות תלויה כספית בגיל כל כך צעיר עם עוד ילד? מה עוד 5 שנים? מה יקרה אם הוא לא ירצה יותר? יש השלכות לדברים
זה שילדות בנות 15,16 נכנסות להיריון זה מראה על חוסר אחראיות
וזה שאת גדולה מהן ב3 שנים, ויוצאת עם משהו וסומכת על זה שהוא יממן אותך כספית זה גם לא רחוק ולא מראה על אחראיות.
אז תרשמי את הכוונות שלך מלכתחילה למה לעשות סלט.
אנונימית
תקני בדיקת הריון ובאמת שזה חוסר אחריות ממך.. ידעת שאת במחזור, ידעת שהוא בלי קונדום.. אז למה לשכב בכלל?! אני לא מאשימה אותך.. יכול להיות שלא היה לך עמוד שדרה מול הבן זוג לומר לו לשים.. תלכי תעשי בדיקת הריון או לגינקולוג ופעם הבאה תשמרי על עצמך יותר.. חוץ מזה שאני בגילך, את בטוח רוצה להיות אמא עכשיו? לא קשור לכסף של אבא ושהוא ידאג לחינוך ולאכול ותנאים של הילד.. את, בת ה19, הנערה שאני מדברת איתה, מוכנה לחנך ולדאוג לילד קטן? אחד כזה שיקרא לך "אמא"? אנחנו עדיין ילדות..
תחכי קצת זמן ואז קנו בדיקת היריון ותראו
בהצלחהה ורק בריאות❤
בהצלחהה ורק בריאות❤
שואל השאלה:
אנחנו רוצים ילד !!! זה לא חוסר אחריות ולא כלום !! אני גידלתי ילדים ואנחנו נהיה הורים מושלמים לאפאחד אין את הזכות לשפוט לא אותי ובטח שלא אותו וכן אני יחיה על חשבונו מה אתם נכנסים לאנשים לרחם או לחיים אני באמת לא מבינה ...
אנחנו רוצים ילד !!! זה לא חוסר אחריות ולא כלום !! אני גידלתי ילדים ואנחנו נהיה הורים מושלמים לאפאחד אין את הזכות לשפוט לא אותי ובטח שלא אותו וכן אני יחיה על חשבונו מה אתם נכנסים לאנשים לרחם או לחיים אני באמת לא מבינה ...
אנונימית
תשמעו היה לי בדיוק ככה יש לך צרבות?רגישות בחזה משהו?
ואל תתני לאף אחד לשפוט אותך הכל בסדר אני בת 19 ובהריון ולא שמה על כל מי שאומר לי דברים רעים או שיפוטיים
sweet as devil היא אמרה שהיא
בביוץ ולא במחזור. במחזור הסיכויים אפסים להיכנס להריון.
והיא אומרת שהיא רוצה להביא ילד
אז היא בת 19 , פעם היו מביאים בגיל יותר צעיר. לא מבינה מי אתם שאתה גם שופטים אותה
היא ביקשה את הדעה שלכם? קשה לכם לענות על השאלה שלה?
ובשביל שלא ימחקו להיות בביוץ הסיכויים יותר מגברים את הסיכוי להריון ככה שהוא גמר
מגביר גם את הסיכוי ככה שמזל טוב לך
בביוץ ולא במחזור. במחזור הסיכויים אפסים להיכנס להריון.
והיא אומרת שהיא רוצה להביא ילד
אז היא בת 19 , פעם היו מביאים בגיל יותר צעיר. לא מבינה מי אתם שאתה גם שופטים אותה
היא ביקשה את הדעה שלכם? קשה לכם לענות על השאלה שלה?
ובשביל שלא ימחקו להיות בביוץ הסיכויים יותר מגברים את הסיכוי להריון ככה שהוא גמר
מגביר גם את הסיכוי ככה שמזל טוב לך
אנונימית
יאוו תעזבו אותה זה החיים שלה!
אז מה אז היא בת 19 מי ישמע זה אומר שהיא לא בוגרת לא הבנתי
אז הנה גם אני בת 19 ואני בהריון ואני גאה בהריון הזה כי וואלה אלוהים שלח לי מתנה
די להיות שיפוטיים אלעק דואגים לה
תעשי מה שטוב לך ואל תקשיבי לאף אחד
אף אחד פה לא שווה את התגובה שלך בכלל
זה בסופו של דבר רק החלטה שלך
ומה כולם פה משחקים אותה הריון בגיל 19 מה קורה בעולם הזה
זה יכול לקרות פה לכל אחת אז שקט
גם קונדום לא מאה אחוז
שום דבר לא בטוח היום אלוהים מתכנן לכולם תוכניות וכנראה שזה מה שהוא תיכנן לך
תקחי את זה זה מתנה
ואל תקשיבי לאף אחד
אז מה אז היא בת 19 מי ישמע זה אומר שהיא לא בוגרת לא הבנתי
אז הנה גם אני בת 19 ואני בהריון ואני גאה בהריון הזה כי וואלה אלוהים שלח לי מתנה
די להיות שיפוטיים אלעק דואגים לה
תעשי מה שטוב לך ואל תקשיבי לאף אחד
אף אחד פה לא שווה את התגובה שלך בכלל
זה בסופו של דבר רק החלטה שלך
ומה כולם פה משחקים אותה הריון בגיל 19 מה קורה בעולם הזה
זה יכול לקרות פה לכל אחת אז שקט
גם קונדום לא מאה אחוז
שום דבר לא בטוח היום אלוהים מתכנן לכולם תוכניות וכנראה שזה מה שהוא תיכנן לך
תקחי את זה זה מתנה
ואל תקשיבי לאף אחד
גבוהים מאוד ..
אנשים לא מבקרים את זה שהיא בהריון (אחרי שהיא הסבירה שהיא כן רוצה ילד), אלא שזה בגיל כזה + עם מישהו מבוגר ממנה+ מתבססת על הכסף שלו..
מניחה גם שהם בכלל לא נשואים.
את מבינה כמה טעויות יש פה?
אולי את נכנסת להריון בטעות, אבל היא עושה הכל במודע...
אם הבן זוג יחליט פתאום שלא מתאים לו? מאיפה תביאי כסף לגדל את הילד? איך תסתדרי לבד? יהיה לך בית, מקום ואת כל הכלים שהוא צריך?
מניחה גם שהם בכלל לא נשואים.
את מבינה כמה טעויות יש פה?
אולי את נכנסת להריון בטעות, אבל היא עושה הכל במודע...
אם הבן זוג יחליט פתאום שלא מתאים לו? מאיפה תביאי כסף לגדל את הילד? איך תסתדרי לבד? יהיה לך בית, מקום ואת כל הכלים שהוא צריך?
אנונימית
אז הנה הבן זוג שלי עזב אותי אבל זה לא אכפת לי
יש לי משפחה שדואגת לי יש לי חברים תאמיני לי שלא חסר היום..
יש לי משפחה שדואגת לי יש לי חברים תאמיני לי שלא חסר היום..
ולא נכנסתי להריון בטעות
הסיכוי שאת בהריון הוא מאוד מאוד גדול - במיוחד שעשיתם את זה בתקופת הביוץ
אם את רוצה תינוק צפדל אבל ככה או ככה אני ממליץ לך ללכת לרופא ואם את לא רוצה תינוק ממליץ לקנות פוסטינור דחוף
רוב הסיכויים שאת נכנסת להריון לפי מה שרשמת כאן
אם את רוצה תינוק צפדל אבל ככה או ככה אני ממליץ לך ללכת לרופא ואם את לא רוצה תינוק ממליץ לקנות פוסטינור דחוף
רוב הסיכויים שאת נכנסת להריון לפי מה שרשמת כאן
בדיקת הריון לא רואים מיד תשובה, תקני עוד שבועיים רק אז זה באמת יגיד לך
אני בטוחה שאם היא תיכננה את ההריון הזה היא יודעת מה היא עושה
היא בת 19 זה גיל שמודעים לדברים שעושים במיוחד שהוא רצה איתה ילד
היא בת 19 זה גיל שמודעים לדברים שעושים במיוחד שהוא רצה איתה ילד
חוץ מזה שהיא יכולה לקבל כסף מהמידע כסף זה לא העיקר פה
מהמדינה*
את יכולה לבדוק בבדיקה ביתית
תיקני בדיקת היריון
איך את יכולה להגיד שכסף זאת לא הבעיה פה?
את במיוחד אמורה לדעת כמה הוצאות זה לגדל ילד.
אם יש לה תוכנית גיבוי אז סבבה, אבל כרגע היא אמרה שיש לה מישהו שמבוסס כלכלית..
את במיוחד אמורה לדעת כמה הוצאות זה לגדל ילד.
אם יש לה תוכנית גיבוי אז סבבה, אבל כרגע היא אמרה שיש לה מישהו שמבוסס כלכלית..
אנונימית
אימלה אנשים תצאו לה מהחיים היא בסך הכל שאלה שאלה והמטרה היחידה היא שהתעזרו לה ותענו על השאלה שלה. ל*אף אחד* כאן אין את הזכות לשפוט אותה או להגיד לה משהו בקשר לגיל שלה/ לדברים שהיא עושה/ לבן אדם שהיא יוצאת איתו ולכלום, זה החיים והאישים והפרטיים *שלה* שתעשה מה שבא לה האחריות היא עליה ואם אתם לא יכולים לענות על שאלה פשוטה אל תענו בכלל.
ולשאלתך, תקני בדיקת הריון או שתתיעצי עם רופא (למרות שמלא רשמו כבר).
בהצלחה:)
ולשאלתך, תקני בדיקת הריון או שתתיעצי עם רופא (למרות שמלא רשמו כבר).
בהצלחה:)
תקני בדיקת הריון...
אין לה טעם לקנות עכשיו בדיקת הריון, לא יראו כולם. יקח לפחות שבועיים
אנונימית
לא יודעת אם את בהריון או לא. אל תקחי סיכון. תבדקי. לכי לרופא שיבדוק גם שכלום לא נפגע . אולי נפגע לך משהו ברחם ? לכי תדעי מה קרה. אם את סובלת מכאבים ובחילות מומלץ רופא ואפילו דחוף. לא לקחת סיכון.
אנונימית
בקיצור , כן אפשר לראות ..מחזיקה לך אצבעות
^^ מסכימה עם נעמה לחלוטין. אני רוצה להוסיף שלכל השיפוטיות וההטפות שלכם אין שום תועלת, קודם כל זה לא עונה כראוי על השאלה, לא מתייחס בכלל לנושא שלה ויוצא מהקשרה, יוצר שיח לא נעים וגורם לשואלת לבלבול ולשם רע.
תענו רק אם יש לכם ידע נוסף להרחיב על מה שענו תוך כתיבת תשובה עניינית שתמצה את עצמה בלי שיפוטיות(לפחות לא אם לא ביקשו במפורש לשפוט אותם)
תענו רק אם יש לכם ידע נוסף להרחיב על מה שענו תוך כתיבת תשובה עניינית שתמצה את עצמה בלי שיפוטיות(לפחות לא אם לא ביקשו במפורש לשפוט אותם)
אין סימנים להריון אחרי יומיים שלושה. או שזה משהו פסיכולוגי או שנכנסת להריון כבר בביוץ הקודם שלך
אנונימי
זה למה אני שונאת אנשים פה
מתערבים ומחטטים בחיים שלה כשהיא בכלל שאלה אותכם משהו
מתערבים ומחטטים בחיים שלה כשהיא בכלל שאלה אותכם משהו
אנונימית
סבבה אפחד לא נכנס לך לחיים ולרחם, את תעשי מה באלך.
אבל תסכימי איתי שלצאת עם בן 30+ כשאת בת 19 זה לא נורמטיבי.
מעבר לזה שזה ממש ניצול מכוער מצידך כשאת אומרת שאת תחיי על חשבונו.
יעני במילים אחרות, לפי מה שאת אומרת, את בתכלס לא ממש מתה עליו
אלא מתה על הכסף שלו. זה ממש בזוי להתנהג ככה.
איך היית מרגישה אם גבר שמבוגר ממך ואין לו כסף, אבל את ממש
אוהבת אותו אהבה אמיתית וקשורה אליו, היה מנצל אותך להנאות שלו?
ויש מקרים כאלה חופשי, שבסופו של דבר הבנות נבגדות ושבורות לב.
קיצר לגבי השאלה שלך יש מצב שאת בהיריון, למרות שמוקדם כרגע לקבוע.
תחכי כמה זמן שצריך ותעשי בדיקת היריון.
ובלי קשר תלכי לראות רופא בגלל הכאבים שיש לך.
בהצלחה ותרגישי טוב.
אבל תסכימי איתי שלצאת עם בן 30+ כשאת בת 19 זה לא נורמטיבי.
מעבר לזה שזה ממש ניצול מכוער מצידך כשאת אומרת שאת תחיי על חשבונו.
יעני במילים אחרות, לפי מה שאת אומרת, את בתכלס לא ממש מתה עליו
אלא מתה על הכסף שלו. זה ממש בזוי להתנהג ככה.
איך היית מרגישה אם גבר שמבוגר ממך ואין לו כסף, אבל את ממש
אוהבת אותו אהבה אמיתית וקשורה אליו, היה מנצל אותך להנאות שלו?
ויש מקרים כאלה חופשי, שבסופו של דבר הבנות נבגדות ושבורות לב.
קיצר לגבי השאלה שלך יש מצב שאת בהיריון, למרות שמוקדם כרגע לקבוע.
תחכי כמה זמן שצריך ותעשי בדיקת היריון.
ובלי קשר תלכי לראות רופא בגלל הכאבים שיש לך.
בהצלחה ותרגישי טוב.
אנונימי
מי אתה בכלל? אתה מכיר את מערכת היחסים שלהם? אותם כשאתה יכול לשפוט אותה?
היא לא שאלה על החיים האישיים שלה רק מה הסיכוי אם היא תכנס להריון.
ולשאלה - סיכוי גבוה
היא לא שאלה על החיים האישיים שלה רק מה הסיכוי אם היא תכנס להריון.
ולשאלה - סיכוי גבוה
אנונימית
איך את נוגעת ברחם? לא הבנתי. לא משנה, עכשיו בדיקת הריון לא יראה לך כי זה לא מידי ולא מרגישים את ההריון ישר. עד 5 ימים אחרי את יכולה להשיג גלולת חירום שנקראת אלה, זאת הגלולה עם הטווח הכי ארוך ואם את מספיקה מה טוב אם לא תדברי עם רופא, יכולה לקרוא קצת באתר שלהם תראי מה מסבירים שם
אנונימית