6 תשובות
תראט לה שאת בוגרת
תנסי אין לך מה להפסיד אולי זה יכול לקרות
תראי,את לא תדעי לעולם אם לא תנסי.
אין לך מה להפסיד:)
אין לך מה להפסיד:)
לא יודעת האמת. לי היה את אותו הרהור עד שהבנתי שזה פשוט לא יקרה. אבל במקרה הזה נשמע שיש סיכוי (שלי היה טיפה שונה) ובתכלס אין לך מה להפסיד מלדבר איתה מקסימום תכירי עוד להטבית. תנסי ותראי
17 ו19 זה לא הבדל גדול כל כך
נראה לי ממש סבבה דווקא יש הרבה זוגות כאלה
נראה לי ממש סבבה דווקא יש הרבה זוגות כאלה
אנונימית
נסי אולי היא תתעניין בך ואת סתם מפחדת
באותו הנושא: