6 תשובות
כי ככה את חושבת תחשבי שהכל יהיה טוב אז יהיה טובב
כי כנראה בזבזת את כל המזל שלך בשבוע הקודם וכל המזל הרע נשאר השבוע p: אל תדאגי הכל לטובה והכל יעבור 3:
תנסי לחשוב חיובי למרות שזה קשה.. תמיד תוכלי למצוא נקודה טובה.. תמיד תוכלי לפנק את עצמך קצת במשהו טוב..
את יכולה לנסות לשפר אותו כמה שאפש..
אם תרצי לספר לי אני בפרטי:)

בהצלחה לך!
תיהי אופטימית! אל תחשבי שלילי כל הזמן! בהצלחה לך!
כשהייתי בכיתה א בדקתי ומצאתי שבכל שבוע קורים לפחות ששה דברים רעים ולפחות ששה טובים. אם את באמת נחושה לדברים טובים הם יקרו אבל עד אז הרעים (הדברים) ינסו לחבל בדברים הטובים אבל אם את מאמינה את תגיעי גם לטובים:)
תחשבי טוב - יהיה טוב.