הכרתי ילד לפני שנה בקיץ אנחנו התחברנו והוא התנהג כאילו הוא בקטע שלי ושם זה נעצר רק קטע ואז הוא פגע בי והמשכנו סוג של הלאה השלמנו לפני חודשיים והיינו ידידים בערך ליום וחצי ואלוהים יודע איך התנשקנו והפכנו להיות יחד הוא פגע בי שוב כשאחרי הפרידה שלוש ימים אחרי הייתה לו מישהי חדשה שקוראים לה גם בשם שלי .. ומאז לא דיברנו , אתמול הוא שלח לי הודעה והתחלנו לדבר ונפתחתי אליו מחדש ואז הוא אמר לי שהוא מצטער אבל הוא עשה מהסיכויים עם חברים שלו וזה ממש פגע בי אבל הוא אמר שהסליחה הייתה אמיתית .. אני נותנת לו מלא הזדמנויות להוכיח לאנשים שהוא השתנה משהו יותר טוב שהוא לא מניאק כמו שכולם חושבים ואני לא יודעת כבר מה לעשות לתת לו עוד הזדמנות או פשוט לנסות לעבור הלאה..