4 תשובות
הניסוח פה לא הגיוני
כי לא מחשבים זרם באלקטרונים, מחשבים בקולון לשניה ולא נראה לי שזה ברמה של כיתה ט' אז לא הבנתי את השאלה
כי לא מחשבים זרם באלקטרונים, מחשבים בקולון לשניה ולא נראה לי שזה ברמה של כיתה ט' אז לא הבנתי את השאלה
אתה משתמש בנוסחא של v=ir.
v נתון לך, וגם r (ההתנגדות). משם פותר רגיל את המשוואה ויוצא לך i= משהו (ביחידות מידה אמפר כמובן).
אמפר זה 6.242*10^18 אלקטרונים בשנייה. אתה מכפיל את התוצאה של הi במספר הזה ואז ב60.
אם ההסבר לא ברור, אשמח להסביר מחדש או משהו:)
v נתון לך, וגם r (ההתנגדות). משם פותר רגיל את המשוואה ויוצא לך i= משהו (ביחידות מידה אמפר כמובן).
אמפר זה 6.242*10^18 אלקטרונים בשנייה. אתה מכפיל את התוצאה של הi במספר הזה ואז ב60.
אם ההסבר לא ברור, אשמח להסביר מחדש או משהו:)
אגב, rom :)^^
אני בכיתה ח', וכבר למדנו את החומר הזה (אבל אני בכיתה שאנחנו לומדים חומר של ט בפיזיקה ב-ח' אז זה כאילו חומר רגיל של ט')
אני בכיתה ח', וכבר למדנו את החומר הזה (אבל אני בכיתה שאנחנו לומדים חומר של ט בפיזיקה ב-ח' אז זה כאילו חומר רגיל של ט')
חח אני למדתי את זה רק ביב בגלל זה לא הבנתי
באותו הנושא: