4 תשובות
הניסוח פה לא הגיוני

כי לא מחשבים זרם באלקטרונים, מחשבים בקולון לשניה ולא נראה לי שזה ברמה של כיתה ט' אז לא הבנתי את השאלה
אתה משתמש בנוסחא של v=ir.
v נתון לך, וגם r (ההתנגדות). משם פותר רגיל את המשוואה ויוצא לך i= משהו (ביחידות מידה אמפר כמובן).
אמפר זה 6.242*10^18 אלקטרונים בשנייה. אתה מכפיל את התוצאה של הi במספר הזה ואז ב60.

אם ההסבר לא ברור, אשמח להסביר מחדש או משהו:)
אגב, rom :)^^
אני בכיתה ח', וכבר למדנו את החומר הזה (אבל אני בכיתה שאנחנו לומדים חומר של ט בפיזיקה ב-ח' אז זה כאילו חומר רגיל של ט')
חח אני למדתי את זה רק ביב בגלל זה לא הבנתי