7 תשובות
תלוי מאוד בבסיס שלך ובתפקיד
יש לי חברים שבעוצר ויש לי חברים שיוצאים... אז לא יודע
שואל השאלה:
אני פקידה בבהד 1
אנונימית
אם זה בסיס פתוח אז יש מצב שיוציאו אותך, חבר שלי פקיד בבסיס פתוח אבל עושה חמשושים והוא יוצא.. תשאלי את המפקדים שלך תכלס לא יודע למה את שואלת אותנו חח
שואל השאלה:
המפקדת שלי אמרה להביא תיק גדול לסגירת שבת עד שיגידו לנו שאפשר לצאת לבית
אנונימית
בהד 1 זה פתןח או סגור? יש שם אנשים שעושים יומיות?
שואל השאלה:
זה בסיס סגור אבל יש אנשים שעושים יומיות
אנונימית
אז יש סיכוי נחמד שיוציאו אתכם אבל אל תבני על זה