6 תשובות
חדכ אחי , לך שיעשו לך תוכנית אימונים
לאכול בריא ,הרבה חלבונים ,שומנים בריאים כמו אבוקדו וטחינה
הרבה מים
לשים לב שאתה שורף יותר קלוריות ממה שאתה אוכל
לעשות אימונים ,הרבה אימוני בטן ,אירובי .
תזונה נכונה,אימונים ולישון כמו שצריך
יש לך מלא סרטונים ביוטיוב של תרגילי כושר וכאלה..תצפה
תתיעץ ותרא המון באתר lbs.
קלואי טינג.
תאכל קוביה הונגרית