42 תשובות
ג'ינג'ית, גבוהה ושיהיו לה לחיים מלאות.
אין כלכך טעם קבוע אצלי זה נורא משתנה והטעם שלי יכול להשתנות מפעם לפעם.
בלונדיני (בלונדיני מאוד מאוד מאוד מאוד בהיר)
עור לבן לבן לבן לבן לבן (אפילו לבקן)
עיינים כחול/ ירוק מאוד מאוד מאוד מאוד בהיר
גובה 1.90+
פנים יפות
קצת שרירים
ושיהיה רוסי
אנונימית
שאני יאהב את איך שהיא נראית ושיהיה לה אופי טוב ושתהיה מצחיקה שתהיה בראש שלי, שתהיה החברה הכי טובה שלי וגם בת זוג וגם אם נריב נשלים אחרי כמה דקות
גבוה עם שיער ארוך ;) ולב זהב.
אנונימית
אין לי מושג....אני לא ממש חושבת איך אני רוצה שהוא יראה,גם אין לי טעם כלכך...זה משתנה.
ג'ינג'ית 1.80 מתנדבת במדא ויש לה יום הולדת ב31.12.2002
ואני די בטוח שהיא מבת ים ועובדת במקדונלדס
יש קיבלתי פרח
שיהיה חכם עם אותם תחומי עניין כמו שלי פיזיקה ספרים היסטוריה..
גבוה 175+ אני נמוכה אז זה מספיק חח
פנים יפות ושיער חום כהה ועיניים כהות
קצת שרירים
ובנאדם טוב בעיקר :)
אבל אני לא פוסלת אם הוא לא כזה חח
:[
אתיופי/אפרו אמריקאי
1.70+
תלתלים
אופי טובב יותר חשוב לי
אם זה יהיה בן אז - יותר גבוה ממני, עיניים כחולות. או שפשןט יהיה אתיופי (יש לי חולשה לאתיןפים חח)
אם זאת תהיה בת אז - פשוט חמודה כזאת ןנחמדה לא פקאצה(אני יודעת שהשאלה זה איך *יראה" ןשלא תיארתי מראה, פשוט אין לי טעם מסויים במראה לבנות)
אשכנזיה
גבוהה 1.70
עיניים כחולות זוהרות בשמש
נחמדה, אוהבת ילדים ושיהיה לה לב זהב.
אבל כל זה לא שווה אם זאת לא תהיה אהבת אמת, אני רוצה שהיא תאהב אותי באמת!.
גבוה ושיער חום
כאילו הבן זוג המושלם בלי שום התפשרות?

אם כן אז 2 מטר גובה
שוקל 120 קילו
עיניים חומות
שיער שחור
אף גדול
עיניים קטנות
שעיר
על מראה יכולה להתפשר ל172+ בגובה ולפחות 75 קילו

על אופי לא יכולה להתפשר וזה הדברים האלה-
אדיש
בוגר
קשוח
דואג

שישמור עלי

שוביניסט וחכם
בחור 1.75+
עם שיער שהוא לא בלונדיני
עיניים לא משנה לי הצבע
וצבע עור כהה יותר ממני
ושיהיה שרירי ורזה אבל לא יותר מידי שרירי
ושיהיה לו חיוך מקסים
וחוש הומור, ביטחון, אכפתיות, אמון, אהבה :)
אה ואני לא נמשכת לאשכנזים:/
עיניים חומות ירוקות בהירות ויפות בשמש
מסתורי
בן 28
הדילר שלי
שער חום כהה כזה
ורומנטי
וג'נטלמן
ומצחיק
גבוה ממש
אנגלי
אנונימית
מביחנת חיצוניות;
גבוה
.שיער מתולתל חום/שטני.
עיניים בהירות ירוק או חום.
צבע שחור או מוקה אבל לא לבן זה ממש מוריד לי.
גוף מפותח (חזה ,קוביות/שרירים..)
ורידים
חיוך יפה
שיניים לבנות וישרות
גבות עבות
שיהיה לו סטייל חופשי, לא עכשיו חליפות וכאלה..

ומבחינת פנימיות;
מצחיק שלא יהיה לי אף פעם משעמם איתוו
כנה
קנאי (לא בהגזמה,שיסמוך עליי)
חברותי
ג'נטלמן
לב טוב

וזהוו בעיקרון(:
לא נראלי שקיים גבר כזה אבל זה גבר החלומוות שליי:)
..
אנונימית
אנונימית שכתבה בן 28^^^^
הצחקת לי תחיים
מזה משנה הגיל יפדחנית בסופו של דבר הוא גדל
אנונימית
גבוהה 77+ אממ אני סוג של אוהבת חנונים חמודים כאלה אבל מדברים לעניין..
ילדותיים
נחמדים
שהיה להם הרבה כוח אלי חחח
אממ
אכפתי
וזהו..
והרבה סבלנות הרבה
ושהיה ציני זה ממש חשוב
גבוהה עם עור בהיר ונמשים או הרבה נקודות חן
?"
גבוהה זה חובה מבחינתי וגם עור בהיר
?"
שיהיה מצחיק ואני שלו
מישהו 1.75 פלוס
גדול ממני בכמה שנים
שיהיה חטוב אבל לא מוגזם
שיצחיק אותי ויבין אותי
שיאהב בן אנד גריס
שתהיה פיליפינית
אנונימי
שתיראה כמו פיליפינית/סינית
וואלה לא אכפת לי, רק שיהיה מטופח ואופי טוב
בלונדיני עיניים ירוקות בהירות או כהות
שריריים אבל לא יותר מידיי שיראה כמו גבר
אבל באיזה סרט אני חיה
נמוכה , שיער חום עיניים ירוקות שתאהב ספורט ותתאמן איתי, שתהיה קיצ'ית כמוני , שהיה לה חיוך שימיס אותי, ושתאהב את האוכל שאני אכין לה, שתהיה טובת לב,עוזרת לזולת, מבינה הומור ולא לוקחת קשה הכל, אה ושתקנא חח (אני בת )
הכי חשוב לי חיוך יפה ושפתיים עבות
J0y
1.80-1.85
שיער שחור
עיניים ירוקות
פניפ יפות
קצת שרירי אבל לא יותר מדי
מצחיק
נחמד
מקבל ומקשיב
~תשובה ממש ארוכה כי אני בי~
אז בעיקרון המראה לא משנה לי בשיט, אבל אם יש העדפות אז
לבנות- שיער בהיר, עיניים ירוקות, גובה באמת לא משנה, מבנה גוף כל עוד הוא לא קיצוני(לשני הכיוונים) זה בסדר..
לבנים-שיער קהה(ארוך אבל לא יותר מידיי) עיניים ירוקות(יש לי חולשה לעיניים ירוקות xd) שיהיה גבוה יותר ממני במינימום חמש סנטימ', מבנה גוף שחיף כזה אבל חזק.
כמובן שאני מוכנה להתפשר על הכל, הדבר הכי חשוב לי בזוגיות זה שהוא/היא יהיו נאמנים. אני מסוג האנשים שבזוגיות מוכנה לתת את כולי, ממש את הנשמה שלי לצד השני. אז שתיקח/יקח בחשבון שמבחינתי "זוגיות" אמיתיצ היא לא תהליך של חודשיים.
צמחוני/ת מעלה לי
דתי מעלה לי(אני מניחה שאין עוד הרבה בנות שנמשכות לבנות ודתיות כמוני.. אז זה לא ככ משנה)
חוש הומור טוב מעלה לי,(בעיקר הומור שחור)
אם הוא/היא רואה אנימה.. זה יכול לפצות על כל השאר xd
וכמובן, שת/יקבל אותי כמו שאני ולא ת/ינסה לשנות אותי.
אבל אני מוכנה לשכוח מכל הסטנדרטים(חוץ מהאחרון) אם תהיה ביננו אהבה אמיתית. love is love.
שיער לא כזה משנה לי דווקא, כנל עיניים, עור בהיר, מתחת לגובה שלי, ושתיראה טוב פשוט לא שמנה מידי ולא רזה מידי שלא תצטרך טונות של איפור.
ושתהיה בערך בגיל שלי שנתיים שלוש לפה או לשם
שיהיה כמו לגולאס משר הטבעות/ההוביט
הוא ממש חתיך אמיץ הרפתקן טוב לב וקצת רומנטי
אבל דגש על שיער ארוך
בכללי לא באמת איכפת לי איך הוא ניראה אבל עם יכולתי להחליט אז שיראה והתנהג ככה
טובת לב, אדיבה, הרפתקאנית, בעלת דעה, עומדת על שלה, ורומנטיקנית(שזה בסדר אם היא לא)
שיער חום בהיר
עיניי דבש חומות
מטר שמונים וחמש
קראטיסט
מאמין באלוקים
אוהב אנימה
משחק במשחקי מחשב
קצת ביישן
קצת אדיש
מצחיק
אוהב לישון
ושיהיה מזל דגים
ציצי גדול זה מה שחשוב
שחיף גבוה בנאדם אינטיליגנט עם שאיפות גבוהות
שיאהב/תאהב אנימה ומשחקי וידיאו ( למרות שאני לא ממש גיימרית חח..אני אוהבת כמה משחקים יפניים כי אני וויב למופת.) וגם אמנות ואני שלו/ה.
לא ממש אכפת לי ממראה אני מתפשרת לגבי זה האמת אבל שיהיה/תהיה עם הגיינה בסיסית.

אה...ושלא יהיה/תהיה קיטשית...בע.
שיהיה מטר 70 שיער חום עיינים ירוקות חומות לא אכפת לי שיהיה לו גוף סבבה ופנים עם תוכן ומטופח
או שתיהיה מטר 65 כזה רזה לא ממש שטוחה לא אכפת לי עיינים לא אכפת שיער חום או שטני בלי כל הצבעים הלא קשורים
קיצר שאני אמשך וזהו
גבוה אבל לא יותר מדי כי אני ממש נמוכה, עיניים בהירות, והכי טוב כחולות.. , אבל הכי חשוב האופי ;)
אנונימית
.anne.
אני עונה על כל הדרישות האלה:)
ותאמת שזה גם הדרישות שלי לבן זוג וכבר זכיתי בכזה!
פאק, פספסתי:(
אה.... גם אני עונה על הדרישות האלה בטח... (לא נואשת לחבר/ה בכלל...)