8 תשובות
למה הסקת שאני שפויה חחח אני מרגישה כמו גופה
קוראת ספרים
שאלה קשה.
מנסה להעסיק את עצמי במה שיש בבית
מנסה להעסיק את עצמי במה שיש בבית
מתרכזים בטוב ומוצאים דברים לעשות
כמעט שום דבר לא סגור. בכל מקרה, גם כשהמצב רגיל אני מעדיפה להישאר בבית. יותר כיף לי ככה
חחח איבדתי את השפיות ביום הראשון
אבל אני רואה נטפליקס ומציירת דברים מהאינטרנט ומחר מתחילים שיעורים מקוונים אז יאיי:(
אבל אני רואה נטפליקס ומציירת דברים מהאינטרנט ומחר מתחילים שיעורים מקוונים אז יאיי:(
אנונימית
לנה דל ריי.
מתעסק בתחביבים שלי(לתכנת ולשחק במחשב), לומד לבד חומר לבגרות, רואה סדרות או סרטים ומתכתב עם אנשים באינטרנט