7 תשובות
זה ממש לא אמור לרדת לך מהימי חופש האישיים
זה לא יורד
שואל השאלה:
הרכזת שלנו אומרת שזה יורד כי המקום לא סגור.. זה ממש חוצפה
הרכזת שלנו אומרת שזה יורד כי המקום לא סגור.. זה ממש חוצפה
אנונימי
שואל השאלה:
האחראית שלי מרשה היא אומרת לי לא להגיע ולסמן חופשה מיוחדת, אך הרכזת אומרת שזה לא הגיוני כי זה רק אם המקום סגור. אבל במפורש כתוב בהצרה שאם המעסיק שלנו אומר לנו לא להגיע עקב המצב זה מאושר כחופשת קורונה.
האחראית שלי מרשה היא אומרת לי לא להגיע ולסמן חופשה מיוחדת, אך הרכזת אומרת שזה לא הגיוני כי זה רק אם המקום סגור. אבל במפורש כתוב בהצרה שאם המעסיק שלנו אומר לנו לא להגיע עקב המצב זה מאושר כחופשת קורונה.
אנונימי
אני באגודה להתנדבות ואני פשוט מסמנת באתר שלהם חופשה מיוחדת קורונה וזה נחשב לי ימי שירות רגילים
שואל השאלה:
זה מרפאה ראשונית.. זה למה לא צריך להגיע כי יש מלא חולים וכל הפקידים עובדים בתורניות אני לא אמור להיות חייוני במצב כזה של וירוס
זה מרפאה ראשונית.. זה למה לא צריך להגיע כי יש מלא חולים וכל הפקידים עובדים בתורניות אני לא אמור להיות חייוני במצב כזה של וירוס
אנונימי
שואל השאלה:
אור אבל בהצרה של משרד הבריאות כתוב שאם המקום פתוח אך האחראי במקום אומר שהבני שירות לא צריכים להגיע במצב כזה זה נחשב גם חופשת קורונה..
אור אבל בהצרה של משרד הבריאות כתוב שאם המקום פתוח אך האחראי במקום אומר שהבני שירות לא צריכים להגיע במצב כזה זה נחשב גם חופשת קורונה..
אנונימי
באותו הנושא: