אני חייבת לשתף אותכם במקרה שקרה לי כשהייתי בת 8...
כשהייתי בת 8 שיחקתי בחוץ כזה עם עצמי בשעות הצהריים היה לי אופניים עם גלגלי עזר אז הייתי נוסעת איתן ועושה סיבובים כזה בשכונות אז היה ילד בגילי היה גם בן 8 הוא אמר לי :"ילדה בואי רגע לצד" אמרתי לו :"למה?" הוא אמר :"נו בואי" ואני ברוב טיפשותי באתי , הוא הביא אותי למקום שאין בו אנשים בכלל הוא פשוט הוריד לי תפאקינג מכנסיים!!!!!!! והוא רק בן 8!! הייתי פשוט בשוק וישר העלתי אותן אמרתי לו :"מה אתה עושה!?!" "אני יוריד לך גם!" הוא אמר לי :"תיזהרי" אז הייתי ממש פחדנית ורגישה כשהייתי קטנה כמו היום אני גם היום עדינה ורגישה אז פשוט נתתי לו ללכת הלכתי הבייתה והיה לי פרצוף תשעה באב פשוט הייתי בדיכאון כזה אמא שלי שאלה אותי מה קרה והכל וסיפרתי לה היא הזמינה משטרה והם טיפלו בזה ואמא שלי פגשה את השכנה שהיא בת 20 וסיפרה לה את המקרה והיא אמרה לה שהוא עשה את זה גם לה והוא עושה את זה לכל הבנות ואני פשוט בשוק אם זה מה שהוא עושה בגיל 8 מה הוא יעשה שהוא יגדל?!?!? מה אתם חושבים על המקרה הזה?