לפני חצי שנה הייתה לי איזו בעיה במחשב שנפתרה על ידי החלפת דיסק ראשי, הבעיה היא שהאנשים שתיקנו אותו אמרו שהם לא יכולים להחזיר את כל התוכנות שהורדו בו בעבר כולל אופיס, אך כשאני מחפש אופיס באינטרנט אני מוצא רק גרסא בתשלום, אפילו שאופיס אמור בכלל לבוא עם כל מחשב!!!!!