3 תשובות
שואל השאלה:
אז זה שמחה לנוכח הפסד של אויב ממה שאני מבין, אני צודק?
שמחה לראות סבל/כישלון של מישהו אחר
די בטוחה שזה אומר שמחה ללא סיבה אמיתית או משהו כזה:)
אנונימית