6 תשובות
פראג ואי אחלה מדינה אהבתי שם הכל
הייתי גם באתונה ובאיים שליד יוון שזה נחמד
וגרמניה (גם אחלה מקום)
ובאטומי מקום יחסית עם אוכלוסייה ישנה כזו, אבל נופים יפים
יוון, ספרד וארצות הברית. יוון אני לא זוכרת כי הייתי שם בגיל 8 ו10. בספרד מהמם ובארצות הברית גם חלומיי. מתגעגעת
ארץ ישראל בלבד.
אנונימי
בלונדון, וממש יפה שם ומהמם שם, ממליץ לבקר בהזדמנות(כמובן לא עכשיו עם המצב עכשיו חח)
ביער השחור בגרמניה- מושלם שם. הנופים מהממים, האוכל ממש טעים, האנשים נחמדים..
לונדון- המקום האהוב עליי בעולם. האנשים שם מדהימים, הכל שם ממש מיוחד ומסודר, האווירה
מושלמת, ליטרלי הרגשתי שאני בתוך סרט.
צרפת- מקום ממש יפה! והאנשים שם הם האנשים הכי נחמדים שהכרתי בחיים שלי. שלא נדבר על האוכל.
ישראל, ואוקראינה...היה נחמד :)
אנונימי