3 תשובות
שימי משהו שאת אוהבת בפנים ותפוצצי כדי לקבל אותו.?.
יש לי רעיון מגניב בשבילך. יש לך חבר או חברה טובים שיזרמו?
אם כן, תשחקו במשחק הזה שתולים בלון מאחורה והמטרה היא לפוצץ אחד לשני את הבלון. תעשו משחק של הטוב מ-5. ככה בטוח בבלון השלישי כבר תפסיקי להתרגש מזה. חח את סתם תרצי פשוט לנצח.
אם כן, תשחקו במשחק הזה שתולים בלון מאחורה והמטרה היא לפוצץ אחד לשני את הבלון. תעשו משחק של הטוב מ-5. ככה בטוח בבלון השלישי כבר תפסיקי להתרגש מזה. חח את סתם תרצי פשוט לנצח.
שואל השאלה:
אין לי אומץ
אין לי אומץ
באותו הנושא: