5 תשובות
תשתי מים
קחי אדקס או אדוויל
ואל תתני לזה לשלוט עלייך כי חבל
כנסי להתקלח אולי
תעשי דברים שיסיחו את דעתך
קחי אדקס או אדוויל
ואל תתני לזה לשלוט עלייך כי חבל
כנסי להתקלח אולי
תעשי דברים שיסיחו את דעתך
בטח כבר עבר לך :) איזה כיף אחרי שזה נגמר
אנונימית
קחי משכך כאבים, ונסי לשים כרית חמה על האזור שבו כואב לך.
לקחת כדור וללכת לישון
אם לא באלך לקחת כדור , תשכבי בתנוחת עובר עם משהו חם על הבטן ותקשיבי לשירים שאת אוהבת .. זה תמיד עוזר לי כאני לא רוצה לקחת אדוויל ויש לי כאבים חזקים
אנונימית
באותו הנושא: