5 תשובות
תשתי מים
קחי אדקס או אדוויל
ואל תתני לזה לשלוט עלייך כי חבל
כנסי להתקלח אולי
תעשי דברים שיסיחו את דעתך
בטח כבר עבר לך :) איזה כיף אחרי שזה נגמר
אנונימית
קחי משכך כאבים, ונסי לשים כרית חמה על האזור שבו כואב לך.
לקחת כדור וללכת לישון
אם לא באלך לקחת כדור , תשכבי בתנוחת עובר עם משהו חם על הבטן ותקשיבי לשירים שאת אוהבת .. זה תמיד עוזר לי כאני לא רוצה לקחת אדוויל ויש לי כאבים חזקים
אנונימית