10 תשובות
אם אני יאהב אותו, כן.
כן
אני דתיה אז לא
לא
אנונימית
בוודאי, זה לא מכתיב שום דבר על האופי שלו
לא.
לא
לא ולא
זה לא משנה הדת זה משנה הבן אדם
באותו הנושא: