6 תשובות
לחלק יש רק חלק
אל תלכו לקופות חולים ולא לבתי חולים,בגלל שהוא מבוגר יהיה לו חס וחלילה יותר סיכון..
תזמין אמבולנס,מדא..
וככה יעשו לו בדיקה❤❤
זה באצת לא צחוק..
מקווה שעזרתי..
אשמח לפרח=)
כן ברור
ולא הולכים לקופת חולים !!!
מתקשרים למדא והם באים לבדוק
אנונימית
תתקשרו למדא ותעשו בדיקה. מקווה שאין לו קורונה, שירגיש טוב :)
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים בדיקה בלי ללכת לקופת חולים?
לא לכל החולים יש את כל התסמינים. אם אתם ממש חושדים תעשו בדיקה ליתר ביטחון...
אנונימית