2 תשובות
תעשי הציון של השלושים אחוז כפול 0.3 ועוד הציון של הבגרות כפול 0.7
אנונימית
לתשובה הראשונה , זה לא נכון כי יש גם את הציון של המגן.
הציון של המגן זה 21% (0.21) והציון של הבגרות הוא 79% (0.79).
ואז כל מה שיצא לך זה 70% (0.7) ולזה את מוסיפה את ה30% (0.3) .