4 תשובות
לא יהיה סימן של קוביות אבל השיניים יהיו לבנות.
אנונימי
כן אם לא מצחצחים טוב תשיניים
עוד לא הורידו לי אותו אבל אמרו לי שמלבינים לי את השיניים והכל..
עושים הלבנה אחרי שמורידים את הגשר