5 תשובות
חח אל תגזימי
לשאלה אני בשירות לאומי אבל בתחביבים
ואין לי קראש כבר (כאילו יש לי אבל לא הבן ולא הבת(אני בי) לא אוהבים אותי)(כן נדפקתי))
אני מת בבית את צודקת
הוא כנראה לא ימות, ומקווה בשבילך שהחודש יעוף.
תעשי דברים שעושים לך טוב
להיפגש איתו בתירוצים אחרים
תגידי לו שאת אוהבת אותו ותדברו בוידיאו, או שתתקשרי בוידיאו ותעשי צילום מסך ואז תגידי שהתקשרת בטעות או שחשבת שהתקשרת לחברה או משו