התחברות
הרשמה
לדעתכם היום יפסיקו את האח הגדול בגלל הקורונה?
כל השבוע חופרים על הודעה דרמטית שתהיה היום.. מה לדעתכם ההודעה?
14 במרץ 2020, 17:06
קורונה
האח הגדול
5 תשובות
לפי דעתי לא
:
:::::
לא , בטח יגידו שאין קהל יותר
ז
זיסו
לא יביאו קהל וזהו
R
Rip
לא
ב
בנויה אחרת
לא
M
MasterPiece
באותו הנושא:
מתי בנים יפסיקו לשלול בחורה בגלל יופי?
מי יצא מהאח הגדול היום? (פספסתי בגלל המונדיאל)
רק אני בעד שאנשים יפסיקו לשנוא אנשים רק בגלל שהם שונים מהם?
האם אתם חושבים שניר צריך להיות מודח מהאח הגדול בגלל דעותיו
מתי יפסיקו לשאול איך עבר היום הראשון ללימודים?
הרקטות יפסיקו בקרוב לדעתכם?
מתי יבוא היום בו אנשים יפסיקו להשתמש במילה "הומו" כמילת גנאי?
עוד כמה שנים אנשים יפסיקו להאמין במזלות לדעתכם?
האם עוד שנה יפסיקו לשחק פורטנייט לדעתכם?
מתי לדעתכם הרקטות יפסיקו? הם יפסיקו בכלל? מתחילה מלחמה לדעתכם?
לדעתכם יבטלו את הבית ספר בגלל הקורונה? כי מס' החולים ממשיך לגדול מיום ליום (כאילו שיכניסו את כולם לבידוד)