4 תשובות
תלכי לרופא לבדוק. מן הסתם שאל תסתובבי ככה ברחוב, את לא מרגישה טוב וצריכה מנוחה
לא צריך ללכת לרופא, לפי ההנחיות פשוט להשאר בבית להשתדל לא לבוא במגע עם אף אחד. הכל בסדר, רק תשמרי על בני המשפחה שלך שלא ידבקו ממך, לא חשוב אם זה סתם צינון או קורונה... פשוט לשמור על הגיינה ומרחק משאר בני הבית
שואל השאלה:
אין לי אפשרות להיות מחר בבית
אין לי אפשרות להיות מחר בבית
אנונימית
אני ממליץ לפנות למוקד 101 ולקבל מיהם הנחיות רק בריאות שיהיה
באותו הנושא: