התחברות
הרשמה
אחרי החודש חינם בנטפליקס איך מבטלים את המנוי?
14 במרץ 2020, 15:50
netflix
3 תשובות
מתקשרים ומבקשים להתנתק
..
שואל השאלה:
אי אפשר ללחוץ על משהו שינתק אותך?
פ
פשוש קטן
לא נראלי
..
באותו הנושא:
אחרי החודש חינם בנטפליקס
בחודש חינם בנטפליקס אחרי שמסיימים חודש חינם זה ישר מתחיל בתשלום או שאפשר לבטל אחרי?
זה אפשרי לעשות מנוי לנטפליקס חינם לחודש ואז לבטל אחרי החודש ולעשות שוב וככה כל חודש?
אם אני ממשיכה את המנוי בנטפליקס אחרי החודש חינם הם מחייבים כסף גם על החודש חינם?
אם אני משתמשת במנוי לחודש חינם בנטפליקס ומבטלת אותו אחרי שבוע אני מחוייבית
אחרי החודש חינם בנטפליקס אם לא עושים כלום אז החיוב מתחיל אז איך מבטלים כדי שלא יהיה חיוב?
זה אפשרי לנצל רק את החודש חינם בנטפליקס ולמחוק או שאני צריכה להתחייב למשהו?
איך אפשר לעשות חודש ראשון חינם בנטפליקס?
בנטפליקס זה באמת לחודש חינם או שזה מחייב?
עם אני עושה בנטפליקס את החודש חינם ואחרי חודש אני חייבת לקנות חבילה או לא?
אני אני עושה חודש חינם בנטפליקס אחרי שהוא מסתיים אני יכולה לבטל או שאני ישר משלמת?