7 תשובות
בבית הספר שלי עשו שיעורים על זה ודיברו וראינו סרטונים על איך להישמר מזה וכו'
גם לנו לא שלחו כלום
גם לנו לא אמרו כלום אבל אני לא חושבת שזה בגלל שלא אכפת להם אני חושבת שפשוט גם הם בעצמם דיי בלחץ ולא יודעים עדיין מה לעשות ואיך בדיוק לתפקד בקטע הזה
לנו כן שלחו הודעה מסודרת
בבית ספר שלי דווקא כן דיברו איתנו על הקורונה ושלחו לנו דברים מסודרים וגם הודעות, דאגו לשלומנו וכו'
שואל השאלה:
אנונימית יותר מכולכם^
אבל לפחות מה שרשמתי כאילו "מקווה שהכל בסדר איתכם נעדכן בהמשך בנוגע ללימודים"
לפחות להראות קצת דאגה.. בכל זאת מחנכת
אבל כלום.
אנונימית
לא שלחו לנו כלום
מאז יום חמישי לא סיפרו על ביטול מבחניםב על הלמידה במחשבים, אלא רק על אסיפת מורים שבוטלה
הם כרגע מתעסקים (לפחות אני מאמינה שכך), על איך לקיים את הלימודים (אתר שקורס, האם זה יעיל וכו), וגם, לרוב המורים יש משפחה ילדים וכו שהם גם צריכים לדאוג להם, ולהיגיינה שלהם..