5 תשובות
בתכלס הכי נכון זה לא לעשות כלום, אבל אולי כדאי לך לדבר עם החברה
קודם תגששי אצלו לשאול מה הוא חושב עליה. אם את רואה שהוא לא בקטע שלה דברי איתה ותגידי את האמת כמה שהיא כואבת.. שהוא מוצא חן בעינייך ושנראה לך שזה הדדי.
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני יכולה להגיד לה?
מה אני יכולה להגיד לה?
אנונימית
לדעתי לגיטימי אבל קודם לדבר איתה.
אולי זה הדדי והוא בכלל מעוניין בך ולא בה?
אולי זה הדדי והוא בכלל מעוניין בך ולא בה?
אנונימי
עדיף שלא תעשי כלום תכבדי את חברה שלך במיוחד אם לא רצית אותו לפני שהיא אמרה אין בעיה שתדברי איתו בתור ידיד אבל אל תהיי מסוג הבנות האלה
באותו הנושא: