7 תשובות
לא יעשו את זה לדעתי, אבל לא אמרו על זה כלום.
לא אמרו כלום לגבי זה
לדעתי לא יעשו את זה כי זה לא בעיה שלנו שיש את הקורונה וגם אם כן יש כאלה שלומדים מרחוק
דיברו איתנו (המורים) ואמרו שלכיתה י"א וכיתה י"ב יקחו שבועיים. בגלל הבגרויות
רוב הסיכויים שלא
לא אמרו כלום על זה אז לא ניראלי
נופ
באותו הנושא: