7 תשובות
לא יעשו את זה לדעתי, אבל לא אמרו על זה כלום.
לא אמרו כלום לגבי זה
רוב הסיכויים שלא
דיברו איתנו (המורים) ואמרו שלכיתה י"א וכיתה י"ב יקחו שבועיים. בגלל הבגרויות
לא אמרו כלום על זה אז לא ניראלי
נופ
לדעתי לא יעשו את זה כי זה לא בעיה שלנו שיש את הקורונה וגם אם כן יש כאלה שלומדים מרחוק
באותו הנושא: