התחברות
הרשמה
הקראש שלח לי הודעה בשעה 11 והייתי ישנה וקמתי מתוך שינה וראיתי רק עכשיו זה בסדר לרשום לו בבוקר שנרדמתי מוקדם ולא ראיתי?
14 במרץ 2020, 05:32
שינה
תשובה אחת
כן אל תפחדי לרשום
m
marlboro GOLD
באותו הנושא:
בנות אם הייתה לכן שעה אחת להיות אם הקראש שלכן,מה הייתן עושות בשעה הזאת?
באיזה שעה כדאי לשלוח לקראש הודעה?
הקראש שלח הודעה אחרי 9 שעות לענות מיד?
אני ישנה אצל הקראש והתחיל לי מחזור!!!!
שאלה לבנות - אם אני ישנה עם הקראש שלי מה זה אומר?
הקראש הבריז לי היום וקבענו לחמישי והייתי מבואסת אז
הקראש שלי מסנן אותי שעות על גביי שעות ואחכ כשאני לא עונה להודעה שלו הוא נזכר פתאום, למה זה ככה?
הקראש שלי שלח לי הודעה לפני שעה והתחברתי לווצאפ רק ל3 שניות ואז יצאתי מרוב פאניקה
היום הקראש שאל אותי בהפסקה מה השעה כשהלכתי ללוקר והייתי עם הטלפון ביד ואז אמרתי לו מה השעה והלכתי, המשך למטה
אני היחידה שאין לה עם מי להתנשק מחר בלילה?הלוואי והייתי מתנשקת עם הקראש
הגיוני שאני ממש מחוברת לאחות של הקראש והיא בסטית בשבילי? זה נשמע בסדר שאני באה לישון אצלהם שבוע הבא אבל ישנה עם הקראש?