5 תשובות
עושים חזרות

איך היה בדייט?
אנונימית
זה משהו נורא אינדיבידואלי שמשתנה בין כל קאסט וקאסט ובין כל שחקן ושחקן , אני מניחה שברוב המקרים עושים חזרות לפניי :)
חזרות הרבה.. הקראות ברובם
אבל לא הולכים לאולפן או לאתר צילום לפני שהבמאי עושה את כל התמונות ומסביר לשחקנים
כמובן שבזמן צילום דברים משתנים וזה..
וזה לא כמו הצגות שעושים ראנים שלמים בלי הפסקה, זה בעיקר להסביר לצלמים את הכיוון , שהשחקנים לא יבואו בחוסר ידיע ושלבמאי יהיו רעיונות
שואל השאלה:
חחח כיף שמתעניינים בי, היה נחמד בחור חמוד אבל לחוץ רצח
עושים חזרות