4 תשובות
לא יןדעת על מה את מדברת אבל אולי זה כי הם אוהבים תסדרה
אני ראיתי וזאת סדרה 6/10
זה סדרה מדהימה, פשוט כנראה חושבים שיותר נוח לראות לפי מינוסים
ואי אהבתי אותה ממש
כי זו סדרה מושלמתת