22 תשובות
טוב ויפה אבל גם לפועלים הפשוטים מגיע להשפיע ואם הם בוחרים מה שפוגע בהם זו עדיין זכותם
למה אתה מזלזל בשאר האוכלוסיות?
הם לא משכילים עד כדי כך אם הם מצביעים לכחול לבן.. אני יכול לתת לך אלף ואחת סיבות למה לא אבל נסתכל על התשובה ההגיונית: כחול לבן יושבים עם המפלגה הערבית, שתומכת בטרור ורוצה שישראל תימחק מהמפה. זה נראה לך הגיוני לתת לאנשים כאלה כוח כשרים בממשלה?
שיש דמוקרטיה וזה מזל!
טוב, הבנו, גנץ הוא חכם, ביבי לא, מחיאות כפיים, השקעה יפה בשביל פואנטה מטומטמת, שיהיה לך המשך יום נעים
שואל השאלה:
רוב מוחלט של המשכילים עם כחול לבן
רוב מוחלט של המשכילים עם כחול לבן
אנונימי
זה שהם עשירים לא אומר שהם משכילים...
והמדגם שלך לא מדויק וגרוע בדיוק כמו כחול לבן
והמדגם שלך לא מדויק וגרוע בדיוק כמו כחול לבן
שואל השאלה:
זה כן אומר, ביישובים האלה כמות האנשים בעלי השכלה גבוהה היא הרבה יותר גדולה
זה כן אומר, ביישובים האלה כמות האנשים בעלי השכלה גבוהה היא הרבה יותר גדולה
אנונימי
מלאה בשקרים?? היא לא מלאה בשקרים בכלל. המפלגה הערבית אולי לא תומכת בטרור באופן פומבי אבל כששאלו אותם אם הם חושבים שהמצב בעזה מוצדק והאם עזה צריכים להמשיך ככה הם אמרו כן. עכשיו תראה אני אגיד לך את האמת אני לא עד כדי כך מבין בפוליטיקה, אבל מה שכן אבא שלי כן מבין ואבא שלי משכיל ובפיקוד דרום בצבא, אז אם הוא אומר לי משהו אני בטוח שהוא נכון
the procrastinator אתה נשמע מגוחך!
ביבי שיפר את המדינה בכל כך הרבה תחומים
ומרוב שאתם לא יודעים איך להתמודד עם זה חשבתם לתת זכות הצבעה רק למעמד הגבוה
צביעות!
ביבי שיפר את המדינה בכל כך הרבה תחומים
ומרוב שאתם לא יודעים איך להתמודד עם זה חשבתם לתת זכות הצבעה רק למעמד הגבוה
צביעות!
שואל השאלה:
אתם גם אומר שכחול לבן יושבים איתם בממשלה או רוצים לשבת איתם בממשלה, שזה גם לא נכון
אתם גם אומר שכחול לבן יושבים איתם בממשלה או רוצים לשבת איתם בממשלה, שזה גם לא נכון
אנונימי
שואל השאלה שוב פעם אתה ממציא דברים המדגם שלך מפגר ושקרי
שואל השאלה גנץ אמר שהוא ישב איתם והוא וטיבי מדברים אם אתה לא מבין במשהו עדיף שלא תדבר!
היה לי חבר שלמשך הרבה זמן היה בעד כחול לבן וכשאמרתי לו שהם יושבים עם הערבים (שאגב לא בדקתי אבא שלי אמר לי) הוא הכחיש ואמר שלא. לאחר מכן הוא בדק ואמר שכן..
שואל השאלה:
אין ממשלה עם הערבים
אין ממשלה עם הערבים
אנונימי
והנה אתה בא עם ההכחשות.. אני סיימתי לדבר
איפה אמרתי שצריך לתת זכות הצבעה רק למעמד הגבוה.
אמרתי שצריך לתת לכולם להצביע גם אם מצביעים למישהו שלא בהכרח מטיב להם.
ומה הוא שיפר חוץ מיחסי חוץ כי לא רק שזה מה שכולם אומרים זה לא באמת השתנה ממש? מחירים של כמעט הכל עלו והייתה אינפלציה אבל המשכורות במשק לא ממש עלו בהתאם, דירות עכשיו יותר יקרות באופן יחסי משהיו לפני והחוב של המדינה גדל.
אמרתי שצריך לתת לכולם להצביע גם אם מצביעים למישהו שלא בהכרח מטיב להם.
ומה הוא שיפר חוץ מיחסי חוץ כי לא רק שזה מה שכולם אומרים זה לא באמת השתנה ממש? מחירים של כמעט הכל עלו והייתה אינפלציה אבל המשכורות במשק לא ממש עלו בהתאם, דירות עכשיו יותר יקרות באופן יחסי משהיו לפני והחוב של המדינה גדל.
אם ליברמן יצטרף אז יש לך תקרא קצת בגוגל
דמוקרטיה והמשכילים הפסידו
the procrastinator למה אתה חושב שאתה יודע יותר טוב מכולם?
העשור האחרון בהנהגת ביבי היה העשור הכי טוב של מדינת ישראל וזה עובדה
העשור האחרון בהנהגת ביבי היה העשור הכי טוב של מדינת ישראל וזה עובדה
שואל השאלה:
אליסון התשובה שלך מלאה בשקרים ובגלל זה רוב המשכילים עם כחול לבן .. מה שהם יודעים ומבינים אתה לא
אליסון התשובה שלך מלאה בשקרים ובגלל זה רוב המשכילים עם כחול לבן .. מה שהם יודעים ומבינים אתה לא
אנונימי
זה שהיה עשור טוב לא אומר שזה בגלל ביבי זה יכול באותה המידה להיות גם למרות ביבי.
המצב לא הכי משהו והוא כל פעם נכנע לחרדים ודתיים שרוצים לכפות את הדת על אחרים בגלל שהבוחרים שלו מעדיפים את זה על פני ה"סמולנים"
המצב לא הכי משהו והוא כל פעם נכנע לחרדים ודתיים שרוצים לכפות את הדת על אחרים בגלל שהבוחרים שלו מעדיפים את זה על פני ה"סמולנים"
באותו הנושא: