התחברות
הרשמה
משעמם לי משהו רוצה לדבר???
13 במרץ 2020, 14:17
שעמום
תשובה אחת
את יכולה לדבר איתי בכיף :)
:)
באותו הנושא:
רוצים לדבר על משהו (משעמם בטירוףף) (:
אני כל הזמן רוצה לחדש משהו משעמם לי כזה לראות כל הזמן אותו דבר ...
אין לי מי לדבר ומשעמם לי..אז מי רוצה לדבר?
משעמם לי ואני רוצה לדבר עם מישהו ואין לי עם מי...אנשים שרוצים לדבר?