התחברות
הרשמה
אני נשארת כול החופש עם אח שלי לבד תיתנו רעיונות למה לעשות איתו (הוא בן 6)
13 במרץ 2020, 14:10
2 תשובות
לשחק איתו
לצאת איתו
אממ לעשות יצירות ביחד
J
JoniX
תראי איתו סרטים וסדרות של ילדים ותקני כל מיני יצירות כאלה ותעשי איתו כדי שלא ישתעמם או שסתם תשחקי איתו מחבואים או משהו זה מעבדים את הזמן
S
Shiral