7 תשובות
כן.
זה טוב.
כן יותר בריא
ובלי קשר לדיאטה חביתה עם שמן זית זה יותר טעים לדעתי
אנונימית
קצת רק אל תגזימי עם כמות השמן.
פחות טעימה מעם חמאה אבל, לפסטה וביצים חמאה מוסיפה טעם.
לא, שמן זית מאבד מהערך התזונתי שלו לאחר בישול, לעומת זאת אתה יכול להשתמש בשמן קוקוס זה בריא בכל מצב