התחברות
הרשמה
תגידו זה ממש פדיחה אם אני עושה אימון בפארק של מתאמנים ואין פה אף אחד חוץ משלוש בנים שרצים רחוק ממני אבל הם רואים אותי?
כאילו יש פה תרגיל של לפתוח רגליים וכל זה ואני ממש צריכה להתאמן
13 במרץ 2020, 12:35
רגליים
הליכה
תרגילים
פעילות גופנית
אימון גופני
2 תשובות
לא
צ
צוקו
להיפך! אם אני רואה מישהו מתאמן בחוץ, אני מעריצה אותו וקצת מקנאת. מה יש להתפדח כאן?
כל הכבוד לך!
ס
סופרותם
באותו הנושא:
תגידו תאמת זה פדיחות ללכת לקניון לבד לקנות בגדים?
פדיחות ללכת לאימון עם חולצת בית ספר ב19:00?
זה פדיחה לרוץ לבד בפארק?
פדיחה לעלות לבד על מתקנים בלונה פארק?
היתה לי פאדיחה בפארק מים נפלה החזיה וכולם ראו לי מה לעשות?
תגידו, זה פדיחה מה שעשיתי?
ספרו פדיחות שקרו בבריכה או בפארקי מים
פדיחה ללכת לרוץ בפארק?
פדיחה ללכת בגיל 20 ללונה פארק עם חברה ? יש גיל מסויים שכבר לא הולכים ללונה פארק ?
פאדיחה לעשות ריצה לבד בבוקר בפארק שקרוב לבית?
תגידו מהדשא בפארק הירקון בהופעות רואים משהו בכלל?