8 תשובות
אומרים שזה מסרטן, אבל זה ממש טוב להיות עם זה בשיעור בלי שיתפסו אותך
כמה כסף יש לך ?
שואל השאלה:
אני עובדת באולם אז אין לי ככ הרבה כסף אבל עכשיו ישלי אלף
אה יופי אז תקנה
שווה ממש, קשה לחזור לאוזניות רגילות אחר כך
לא כל כך שווה עם את ממש רוצה אולי כדאי לקנות ביד שתיים זה יותר זול
^ זה אוזניות אבל.... ועוד בתקופה הזאת.. לא יודעת באופן כללי לא הייתי ממליצה לקנות אוזניות משומשות
וואו כל כך כןן !
אני גם הייתי ככה בהתחלה וכולם אמרו לי איזה מפונקת תקני אוזניות רגילות וכאלה , ועכשיו אני לא יכולה להוריד אותם זה כל כך נוח ואת יכולה לשמוע מה שאת רוצה בלי לחבר כל שנייה חוט , אני לא משתמשת בטלפון בלי אוזניות מאז שקניתי אותן זה ממש שווה