12 תשובות
כן, באמת חם
מרגיש לי שסוף העולם מתקרב עם המזג האוויר הזה והקורונה
מרגיש לי שסוף העולם מתקרב עם המזג האוויר הזה והקורונה
אנונימית
מרגישה בדיוק כמוך
אני עם חולצה קצרה ומכנס קצר
אני עם חולצה קצרה ומכנס קצר
שואל השאלה:
די ימגזימה^^
די ימגזימה^^
אנונימית
צודקת
לא, גם אני הרגשתי ככה. הייתי היום בבסיס (שליד אילת, חצי שעה ברכב) והיה מעונן, ירדו גשמים והיו רוחות עזות וסופות חול וכל מיני בלעכס. תמונות להנאתך:
קישורים מצורפים:
חח חם לי מה אני אעשה
חם רצח
מחניק
מחניק
כן גם אצלי
כ ן ן
גם אני עם סוודר וכמנט מזיעה
אנונימית
נכון
וואי כןן
באותו הנושא: