12 תשובות
כן, באמת חם
מרגיש לי שסוף העולם מתקרב עם המזג האוויר הזה והקורונה
אנונימית
מרגישה בדיוק כמוך
אני עם חולצה קצרה ומכנס קצר
שואל השאלה:
די ימגזימה^^
אנונימית
צודקת
לא, גם אני הרגשתי ככה. הייתי היום בבסיס (שליד אילת, חצי שעה ברכב) והיה מעונן, ירדו גשמים והיו רוחות עזות וסופות חול וכל מיני בלעכס. תמונות להנאתך:
חח חם לי מה אני אעשה
חם רצח
מחניק
כן גם אצלי
כ ן ן
גם אני עם סוודר וכמנט מזיעה
אנונימית
נכון