5 תשובות
פשוט תיהיה אתה וכשזה יגיע זה יגיע.
אם אתה רוצה לפגוש מישהי שתיהיה איתך תצטרך להיות במקומות עם אנשים או שתתחיל עם מישהי מהאינטרנט
כי זה יותר פופולארי לעשות ככה וגם בשבילך שאתה בחיים לא התחלת עם מישהי
שואל השאלה:
לא רוצה קשר אינטרנטי, זה לא מרגיש לי נכון, אני רוצה שיהיה לי "קראש" ומשם להתקדם
אנונימי
אם אתה דתי אז עדיף לא להתעסק עם סתם קשריים זמניים לפני החתונה.. חבל על הזמן והלב שלך
שואל השאלה:
אני לא דתי
אנונימי
חחח אני גם הייתי באותו מצב פשוט עברתי לבית ספר חילוני ואני דתיה (נתעלם מזה שהתאכזבתי והכל) מה שאני מציעה לך לך לבני עקיבא תמצא מישהי דתיה כמוך וגם נחמד כל החברה ככה תנצל את זה
לא הבנתי אם אתה דתי או חילוני אבל כן גם עבודה זו אופציה פשוט תחשוב על מקומות שתהיה בחברת אנשים